کاهش میزان فروش تبلت در سراسر دنیا

فروش تبلت

کاهش میزان فروش تبلت | این روزها قابلیت های گوشی های هوشمند به قدری زیاد شده است که دیگر افراد با خرید یک گوشی می توانند تمامی کارهای خود را به راحتی به انجام برسانند. از طرفی دیگر ابعاد صفحه نمایش گوشی های هوشمند نیز افزایش چشمگیری داشته و همین موضوع سبب شده است کاربران دیگر احتیاجی برای خرید تبلت احساس نکنند.

کاهش میزان فروش تبلت

براساس آخرین خبرهای منتشر‌شده از سوی پایگاه های خبری و آماری در زمینه ی بررسی و تحقیق در خصوص وضعیت بازار، گویا هرساله به طرز عجیبی، شاهد کاهش میزان فروش بسیاری از تبلت‌ ها هستیم. پیش‌ بینی شده است که در سال 2019 میلادی، تنها حدود 14 میلیون دستگاه تبلت به‌ فروش برسد. این در شرتیطی است که انتظار می‌ رود میزان فروش در سال‌ های 2021 تا 2023 در حدود 120 میلیون دستگاه باشد. قبلا نیز IDC گزارش کرده بود که میزان فروش تبلت ها برای هشتمین فصل متوالی کاهش پیدا کرده است.

فروش تبلت

یکی از اصلی ترین دلایل اتفاق افتادن چنین شرایطی، عرضه‌ ی گوشی‌ های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ به بازار می باشد که سبب می شود تاثیر زیادی بر کاهش میزان فروش تبلت‌ های کوچکتر داشته باشد. این روزها، به آسانی می‌ت وان گوشی هوشمند مناسبی با صفحه نمایشی در حدود 7 اینچ خریداری نمود. در نهایت انتظار می‌ رود که هر سال با کاهش میزان 2 تا 3 درصدی در فروش تبلت در بازار جهانی روبرو باشیم. هرچند قبلا گفته شده بود که رشد میزان فروش تبلت های هوآوی و اپل در بین رکود متوالی بازار تبلت‌ ها، همچنان ادامه دار است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استقبال بسیار زیاد افراد از پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

نظرات در مورد : کاهش میزان فروش تبلت در سراسر دنیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *