کاهش شدید ارزش اتریوم نسبت به چند ماه اخیر

ارزش اتریوم

کاهش ارزش اتریوم | این روزها بسیاری از افراد اقدام به خرید و یا استخراج ارزهای دیجیتالی نظیر اتریوم و بیت کوین و … می نمایند ولی در این میان بسیاری از افراد با مشاهده ی تغییرات ارزش این ارزهای دیجیتالی منتظر هستند تا زمانی قیمت آن به پایین ترین میزان خود برسد و در آن زمان اقدام به خرید آن ها نمایند. اکنون بایدبگوییم که در طول این مدت قیمت ارزها دیجیتال افت زیادی را تجربه نمود، در حالی که مدتی قبل از آغاز کاهش شدید قیمت با سعودی فوق العاده روبرو بودیم.

کاهش ارزش اتریوم

در روز چهارشنبه قیمت ارز دیجیتال اتریوم بیش از 8 درصد کاهش داشت و بر همین اساس، روند کاهش ارزش ارزهای دیجیتال ادامه پیدا کرد. دیروز، از ساعت 9:30 به‌ زمان گرینویچ، ارزش رمز ارز اتریوم با کاهش 8.6 درصدی به 169.12 دلار رسید. این میزان، پایین‌ترین قیمت اتریوم پس از ماه می سال 2017 میلادی بوده است، یعنی دقیقا موقعی که این ارز دیجیتال اولین افزایش قیمت خود را تجربه نموده بود.

در طول 7 روز گشته، ارزش ارزهای دیجیتالی تقریبا 30 درصد کاهش داشته است و رکود دو هفته‌ ی اخیر این ارزها ادامه داشته است. خبرها در این بخش، بیانگر ادامه‌ی روند کاهشی می باشد. احتمالا آخرین ضربه‌ ای که ارزهای دیجیتالی احتیاج داشتند، خبری بود که در مورد حکم یکی از قضات آمریکا انتشار یافت. بر اساس حکم این قاضی، از این به بعد قوانین و مقررات بورس ایالات متحده، برای ارزهای دیجیتال نیز اعمال خواهد شد. این دستور، احتمالا شکایات قضایی و سنگین آتی را در زمینه ی ارزهای دیجیتال افزایش می دهد.

ارزش اتریوم

اگر چه کل بخش ارزهای دیجیتال، در طول چند هفته‌ ی قبل فشار زیادی را متحمل شده است، تحلیلگرeToro، ماتی گرینسپن، به روزنامه ی بیزنس اینسایدر گفت که این سقوط قیمتی، ادامه‌ی روندی می باشد که از قبل شاهد وقوع آن بودیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه بیت کوین نابود می شود ؟

نظرات در مورد : کاهش شدید ارزش اتریوم نسبت به چند ماه اخیر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *