کابل شارژر آیفون یک نوجوان را به کشتن داد!

کابل شارژر آیفون

کابل شارژر آیفون : اگر به خاطر داشته باشید، در سال 2013 یک مهماندار هواپیما در هنگام پاسخگویی به تماس با گوشی آیفون 5 خود که درحال شارژ بود، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرد. در کشورهای دیگر نیز این موضوع دوباره اتفاق افتاد و تعدادی از کاربران آیفون دچار یک سری برق گرفتگی در اثر استفاده از کابل های متفرقه شدند. کمپانی اپل پس از مشاهده ی چنین مسئله ای به طور رسمی اعلام کرد که کاربران می توانند کابل شارژرهای متفرقه ی خود را تحویل کمپانی داده و کابل شارژرهای اصلی دریافت کنند تا دیگر چنین مسئله ای اتفاق نیوفتد. این رویداد بخصوص در ایالات متحده، بریتانیا و چین عملی شد.

کابل شارژر آیفوندر هفته ی جاری یک دختر 14 ساله ی ویتنامی در زمان خواب با کابل شارژر فرسوده ای که به آیفون 6 وی متصل بود، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرد. پلیس این کشور در خصوص نحوه ی روی دادن این اتفاق گفت: این نوجان 14 ساله، طبق روال هرشب گوشی خود را در زمانی که در تخت خوابش استراحت می کرد به شارژ زده بود و گویا در سیم کشی شارژر آیفون خود یک پارگی جزئی وجود داشته و زمانی که در هنگام خواب به روی کابل شارژر خود غلت زده است، دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده.  والدین اسن دختر بچه ی 14 ساله اورا بیهوش بر روی تخت خواب خود پیدا کردند و تا وی را به بیمارستان برسانند، فوت کرده است.

اکنون توصیه می کنیم که اگر شما نیز یکی از کاربران گوشی های آیفون هستید، حتما کابل شارژر گوشی خود را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ی هرگونه پارگی و لختی در سیم کابل خود سریعا آن را دور انداخته و اقدام به خرید یک کابل اصلی جدید نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دارک مود چقدر مصرف باتری آیفون را کاهش می‌دهد؟

نظرات در مورد : کابل شارژر آیفون یک نوجوان را به کشتن داد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *