چگونه کیفیت تصاویر اینستاگرامی خود را افزایش دهیم؟

تصاویر اینستاگرامی

یکی از دلایل شکل گیری شبکه های اجتماعی برقراری ارتباط میان افراد بوده است و این مسئله از زمان فیسبوک نیز به همین صورت تاکنون ادامه داشته است ولی پس از گذشت مدتی به دلیل پیشرفته تر شدن تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته ی دیگر کاربران بیشتری به شبکه های اجتماعی روی آوردند و از همین رو برخی با دیدن حجم عظیمی از کاربران اقدام به ساخت صفحات تجاری و تبلیغاتی نمودند، تا حدی که هم اکنون در اینستاگرام صفحات بسیاری را می توانید مشاهده کنید که با تصاویر بسیار جذاب برای خود کسب و کاری میلیونی ایجاد نموده اند.

اگر شما نیز به دنبال افزایش مهارت در عکاسی می باشید . یا قصد دارید فالوورهای بیشتری را در صفحه ی خود داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید تا توصیه های افرادی که در اینستاگرام دارای مهارت بالا در عکاسی و تعداد فالوور بالا می باشند، بررسی کنیم.

  • تصمیم گیری در خصوص محتوا

حتما در خصوص محتوایی که می خواهید بخشی از زندگی خود را با سایرین در اشترابگذارید حتما تصمیم گیری نمایید.

  • تعداد لایک ها را مدنظر نداشته باشید

در زمان ارسال یک پست حتما نظر و ایده ی خود را مدنظر داشته باشید و ببینید چه چیزی رضایت شما را جلب می نماید، چرا که در غیر این صورت تصاویر ارسالی شما نیز یک تصاویر بسیار معمولی خواهد بود و تمامی استعدادهای شما در خصوص ثبت تصاویر و روایت ماجرا کاملا به هدر خواهد رفت.

  • استفاده از نور طبیعی

اساسا نور پردازی یک از کلیدهای اصلی می باشد، زیرا اگر در تصاویر اینستاگرامی نور مناسب نداشته باشیم، فیلترهای اضافه و یا اپلیکیشن های ویرایش تصویر نمی توانند کاری از پیش ببرند. بهترین زمان برای عکاسی اوایل صبح، عصر و روزهای ابری می باشد.

تصاویر اینستاگرامی

  • فعالسازی قابلیت گرید

تصور کنید زمانی که از یک بنای تاریخی می خواهید عکس بگیرید اگر بنا در وسط عکس شما باشد چقدر جذاب تر خواهد بود؟! در زمان عکاسی از مناظر مختلف، بدون در نظر گرفتن اینکه از گوشی آیفون استفاده می کنید یا اینکه از یک دوربین عکاسی، حتما قابلیت گرید (جدول) را فعال سازید و اجزای محیط را به دقت تنظیم نمایید.

  • توجه مخاطب را به نقطه های اصلی جلب نمایید

یکی از موضوعات اساسی این است که یک تصویر خوب باید فارغ از اینکه منظره یا یک فرد باشد، نقاط اساسی مشخصی برای اینکه توجه مخاطب را جلب نماید، داشته باشد. تصاویر جذاب، تصاویری هستند که دارای چندین نقطه اصلی بوده و همچنین بهم ریختگی نیز نداشته باشند. حتما به دنبال تصویرهایی باشید که حرفی برای گفتن داشته باشند.

  • عکاسی از زاویه های مختلف

در زمان عکسبرداری حتما زوایای مختلف را امتحان کنید، چرا که تفاوت تصاویر معمولی و فوق العاده تنها در زوایای مختلف بکار رفته در آن ها بدست می آید. عکس برداری از ارتفاع زیاد و کف زمین را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  بهترین برنامه ویرایش ویدیو برای Reels اینستاگرام

تصاویر اینستاگرامی

  • عکاسی در شریاط جوی نامساعد

زمانی که هوا نامساعد بود، مثلا هوای ابری، مه آلود و یا بارانی بهترین موقعیت برای شکار لحظات جذاب می باشد.

  • عکاسی در شب

اگر چه در طول شب چشم انشان توانایی مشاهده ی جزئیات اشیا را ندارد ولی دوربین های مدرن قابلیت جذب نور بالایی دارند و می توانند در طول شب تصاویر بسیار جذابی را ایجاد نمایند، شب در واقع دنیای دیگری است و دوربین ها می توانند چیزهایی را ثبت کنند که با چشمان غیر مسلح نمی توانید از آن ها مطلع باشید.

تصاویر اینستاگرامی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه کیفیت تصاویر اینستاگرامی خود را افزایش دهیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *