چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟

تلگرام

چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟ اگر تعداد گفتگوهای ما در تلگرام زیاد شود مدیریت آنها کمی دشوار می شود و ممکن است بدون اینکه قصد حذف گفتگوی را داشته باشیم آن را حذف کنیم در صورتی که به محتوای چت آن نیاز داریم.

در چنین شرایطی باید از راهکارهای کمک بگیریم که بتوانیم پیام های تلگرام خود را برگردانیم. اگر می خواهید بدانید که چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟ با ادامه مطلب با زوم تک همراه باشید…

بازگردانی تصویرهای حذف شده در تلگرام

اگر تصویرهای شما در تلگرام پاک شده باشد برای آنها روش ساده ی وجود دارد که می توانید به پوشه تلگرام بخش Image رفته و تصاویرتان را بازیابی کنید.حتی اگر شما تصویرها را در چت خود پاک کرده باشید باز هم می توانید از این پوشه در حافظه جانبی یا داخلی گوشیان بازیابی را انجام بدهید.

بازگردانی تصویرهای حذف شده از پوشه cache

چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟ : یکی از دیگر روش های که می توانید برای بازگردان تصاویر حذف شده تان از آن استفاده کنید پوشه cache است.برای اینکار باید به وسیله یک نرم افزار مدیریت فایل به کارت حافظه گوشیان مراجعه نمایید و سپس وارد پوشه اندروید شوید و dataorg.telegram و در اخر وارد پوشه cache شوید.وقتی این پوشه را باز کنید تمامی تصاویری که حذف شده اند را مشاهده می کنید.

راهکارهای بازگردانی پیام های تلگرام

حالا اگر پیام های تلگرامی خود را می خواهید برگردانید و دیگر صحبت از تصاویر نیست می توانید از نرم افزاری به نام EaseUS MobiSaver استفاده نمایید.

بازگردانی پیام ها در تلگرام

چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟ : بعد از اینکه برنامه را بر روی سیستم خود نصب کردید باید گوشی اندرویدیتان را به سیستم متصل کنید و سپس گزینه استارت را کلیک کنید تا فرآیند جستجو آغاز شود و بعد از اتمام فایل های را که می توان بازیابی کرد به شما نشان داده می شوند.می توانید گزینه ریکاوری را فشار دهید و فایل های یافت شده را در سیستم تان ذخیره نمایید. (در این روش روت بودن گوشی شما مورد بررسی قرار می گیرد)

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش تلگرام - بخش اول ساخت استیکر شخصی

نظرات در مورد : چگونه پیام های تلگرام را برگردانیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *