چگونه وبسایتی را بلاک کنیم؟

چگونه وبسایتی را بلاک کنیم؟

i OS

اپل ابزار کنترلی مفیدی برای والدین دارد مه به آن ها اجازه میدهد وبسایت هایی که میخواهند را بلاک کنند. به این روش:
1. به تنظیمات> عمومی> محدودیت ها، بروید.
2. محدودیت ها را فعال کنید. حالا یک کد امنیتی برای آن تنظیم کنید. در حالت ایده آل این رمز باید با رمز گوشیتان فرق کند.
3. بعد از رمزگذاری، پایین بروید و به گزینه وبسایت ها بروید. در اینجا میتوانید وبسایت های مخصوص بزرگسالان را بلاک کنید و یا به طور دستی اجازه دسترسی فقط به چند وبسایت را بدهید.
4. در حالتی که فقط چند وبسایت خاص قابل دسترسی هستند، لیست کوتاهی از وبسایت های محبوب مانند Discovery Kids و Disney وجود دارد، با این حال شما با رفتن به روی گزینه اضافه کردن وبسایت، وبسایت های مورد نظرتان را به لیست اضافه کنید.
5. اگر به گزینه محدود کردن سایت های مخصوص یزرگسالان بروید، اپل وبسایت هایی که نا شایست به نظر میآیند را بلاک میکند، اما شما میتوانید با استفاده از گزینه “اضافه کردن” وبسایت در زیر منو ” همیشه اجازه دسترسی داده شود”، به آنها اجازه دسترسی دهید و یا با اضافه کردن آن ها به زیر منوی ” هیچوقت اجازه دسترسی داده نشود”، کودکان خود را از دسترسی به این وبسایت ها منع کنید.
6. اگر بخواهید یک وبسایت بلاک را باز کنید، پیامی برای شما نمایش داده میشود که میگوید دسترسی به این سایت محدود شده است. روی گزینه اجازه دسترسی داده شود بزنید و کد امنیتی را وارد کنید تا سایت برای شما باز شود.

اندروید

در اندروید، برای بلاک کردن سایت ها ، شما باید فایل های میزبان را ویرایش کنید. برای این کار، یک نرم افزار مدیریت فایل ها، و یک نرم افزار ویرایش متن نیاز دارید- بهترین انتخاب استفاده از برنامه ES File Explorer محبوب است که هر دو کار را برای شما انجام میدهد. به این روش:
1. برنامه ES File Explorer نصب کرده و آن را باز کنید و دکمه “/” در بالا را انتخاب کنید. روی سیستم> غیره، بروید.
2. در این پوشه، شما فایل های میزبان را میبینید – روی آن بزنید و در منویی که برای شما ظاهر میشود روی گزینه “متن” بزنید. در صفحه بعدی که برای شما ظاهر میشود، ES Note Editor را انتخاب کنید.
3. گزینه سه نقطه در بالا سمت راست را انتخاب کرده و ویرایش را انتخاب کنید.
4. حالا در صفحه ویرایش متن هستید، و برای بلاک کردن سایت ها، باید مسیر DNS آن ها را تغییر دهید. برای این کار، فقط مافی ست یک خط جدید شروع کنید و متن “127.0.0.1 www.blockedwebsite.com” را در آن تایپ کنید. به جای ” blockedwebsite” باید آدرس سایتی که میخواهید بلاک کنید را بنویسید. و این متن را برای هر سایتی که میخواهید آن را بلک کنید، تکرار کنید. برای مثال با تایپ 127.0.0.1 www.google.com ، گوگل بلاک خواهد شد.
5. دستگاه اندرویدیتان را دوباره راه اندازی کنید.
6. اگر این را برای شما خیلی پیچیده است میتوانید یک برنامه ویروس کش مانند Trend Micro که به شما اجازه بلاک کردن وبسایت ها را میدهد، نصب کنید.
1. برنامه را نصب و آن را باز کنید. به گزینه ها> جستجوی امن، بروید.
2. حالا به کنترل های والدین بروید و یک اکانت درست کنید. بعد از درست کردن اکانت یک گزینه به نام لیست بلاک شده ها میبینید. وارد آن شوید و گزینه “اضافه کردن” را انتخاب کنید. حالا وبسایت هایی که میخواهید بلاک کنید را یکی یکی وارد کنید. زمانی که کارتان تمام شد، شما اجازه دسترسی به این وبسایت ها از طریق گوشیتان را نخواهید داشت.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  غیرفعال کردن حالت Safe Mode در اندروید

نظرات در مورد : چگونه وبسایتی را بلاک کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *