چگونه می توانیم مخاطبان گوشیمان را به صورت گروهی وارد تلگرام کنیم؟

تلگرام

برنامه  contact to excel : شاید برایتان پیش آمده باشد که بخواهید به یکباره تعداد زیادی از شماره های تلفن همراهتان ( مخاطبان) را به تلگرام اضافه کنید البته این موضوع زمانی جدی می شود که شما قصد دارید گوشیتان را عوض کنید و همچنین به بکاپ گیری نیاز داشته باشید.در ادامه این مطلب شما می توانید با راهکار گفته شده این کار را انجام بدهید.

تقریبا اضافه کردن مخاطبان به تلگرام کار دشواری می باشد و زمان زیادی را طلب می کند.اما برای اینکه این مشکل را برطرف نمایید می توانید از برنامه  contact to excel استفاده نمایید ( البته برنامه ی دیگری با نام  Import Export Contacts Excel نیز وجود دارد که کار با آن ساده است). اولین قدم دانلود این برنامه و نصب آن بر روی گوشی همراه می باشد.شما به کمک این برنامه می توانید مخاطبان اندرویدی خودتان را به صورت یک فایل اکسل ذخیره کنید و به حافظه کارت SD  خود اکسپورت نمایید.البته فراموش نکنید اگر می خواهید ویرایشی را انجام بدهید می توانید با گوشی این کار را نیز انجام بدهید.

contact to excel

زمانی که برنامه را اجرا کردید از مخاطبان خود بکاپ بگیرید و سپس فایلی را که ایجاد نموده اید به کامپیوترتان انتقال بدهید. فایل بکاپ را با نرم افزار اکسل باز نمایید و همچنین فایلی را که قصد دارید به تلگرام اضافه نمایید را باز نمایید. شماره های را که در فایل بکاپ وجود دارد حذف نمایید و سپس در ستون های مربوط شماره تلفن و نام فامیلی افرادی را که می خواهید به تلگرام اضافه شوند را بنویسید و در نهایت فایل را ذخیره کنید .

حالا فایل جدید را به گوشیتان انتقال بدهید و بار دیگر برنامه contact to excel را اجرا نمایید و شماره های را که در فایل هستند ریستور کنید.

دانلودوارد تلگرامتان شوید و با لاگین نموده شما ، شماره های جدید به مخاطبان گوشی اضافه می گردند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع خطای Failed to obtain IP address در اندروید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم مخاطبان گوشیمان را به صورت گروهی وارد تلگرام کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *