چگونه می توانیم با خیال راحت یک تور لحظه آخری رزرو کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

لحظه آخری

حتما تا حالا براتون پیش اومده که خیلی از دوستان و آشناهاتون قبل سفرشون، تورهای لحظه آخری خیلی مناسبی رو گیر میارن و تخفیف های خیلی خوبی هم نصیبشون میشه! اما وقتی شما میخواید اینکارو انجام بدین از بس تعداد سایت ها و کانال های مرتبط با تور زیاده، گیج میشین و نمیدونین واقعا چجوری باید بهشون اعتماد کنین. از طرفی این سوال براتون پیش میاد که از کجا معلوم این تورهایی که زدن واقعا لحظه آخری باشه؟!

امروزه با توجه به گسترده شدن فضای اینترنت و وجود کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام متعدد در زمینه تور و گردشگری، خیلیا با اسم تور لحظه آخری یه کانال یا صفحه ای راه انداختن و فعالیت میکنن. اما شاید این نگرانی وجود داشته باشه که واقعا میشه به یه کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام که خیلی هویت مشخصی هم نداره اطمینان کرد و صرفا بخاطر قیمت هاش (که در خیلی مواقع واقعی نیست و در زمان خرید با افزایش نرخ همراهه) ازش خرید کرد؟! توی این مطلب اول یه توضیحی راجع به مفهموم “تور لحظه آخری” میدیم و بعدش در مورد راههای خرید مطمئن یه تور لحظه آخری نکاتی رو بیان میکنیم.

 

تور لحظه آخری چیه؟

بطور کلی تور لحظه آخری به تور هایی گفته میشه که زمان شروعشون خیلی نزدیک باشه و بخاطر پر نشدن ظرفیتشون، با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی خودش به فروش میرسه. نکته مهم اینکه تور لحظه آخری بیشتر برای مقصدهایی قابل رزرو هستش که اون کشورها از مسافرای ایرانی ویزا نخوان! مثل تور استانبول، تور آنتالیا، تور گرجستان و … . همینطور برای تمامی شهرهای داخلی ایران مثل تور کیش، تور مشهد و … .

معمولا این تورها حدودا 48 ساعت قبل از تاریخ برگزاری تور، اطلاع رسانی میشن و هر کسی زودتر درخواست بده میتونه اونها رو رزرو کنه. البته قطعا این اتفاق برای تعطیلات مهم و پر سفر مثل عید، تابستون و تعطیلات رسمی طولانی پیش نمیاد و توی این ایام معمولا همه صندلی پروازا و اتاقای هتل ها پر میشه.

 

چجوری میشه تورهای لحظه آخری رو با اطمینان رزرو کرد؟

مطمئن ترین راه رزرو هر توری، آژانسهای مسافرتی هستن! اگر عضو هر سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرامی هستین که به یک آژانس مسافرتی معتبر (دارای شماره ثبتی رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری) اختصاص داره، میتونید با خیال راحت و اطمنان کامل از اون مجموعه تورهاتون رو بخرید. چون در صورت بروز مشکل به راحتی میتونین پیگیری کنید و حق خودتون رو بگیرین.

چجوری میشه از تور لحظه آخری باخبر شد؟

راه های زیادی برای اطلاع از تور و بلیط لحظه آخری وجود دارده. یکی از بهترین سایت ها در زمینه اطلاع رسانی تورها و خدمات گردشگری، سایت www.lahzeakhari.net هستش که به شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره (به شماره ثبتی 508224) تعلق داره. این سایت علاوه بر اینکه بهترین تورها را به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی میکنه، مطالب خیلی خوبی رو هم در زمینه راهنمای سفر و گردشگری در سایت خودش قرار میده که واقعا برای خیلیا میتونه مفید باشه. همینطور اگه وارد این سایت بشین، میتونید عضو کانال تلگرام لحظه آخری و صفحه اینستاگرام لحظه آخری این مجموعه هم بشید که لینکش در سایت قرار داده شده.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم با خیال راحت یک تور لحظه آخری رزرو کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *