چگونه می توانیم اثرانگشت را برای گلکسی S8 به عنوان قفل مشخص کنیم ؟

قفل اثرانگشت برای برای گلکسی S8

گوشی های سامسونگ از جمله گوشی های هستند که امروزه توانسته اند بین کاربران برای خود طرفداران زیادی را جذب کنند . امروزه گوشی های جدیدی از سوی این شرکت ارائه شده است که توانسته است با گوشی های قدیمی تفاوت های داشته باشد و قابلیت های کاربردی زیادی در آنها وجود داشته است . در ادامه این پست ما قصد داریم نحوه ی قرار گیری اثر انگشت را به عنوان قفل بر روی گوشی اس 8 برای شما آموزش دهیم . اگر شما هم از طرفداران این گوشی ها هستید با ما همراه باشید .

روش های متعددی برای قفل کردن گوشی گلکسی اس 8 وجود دارد که می توانیم به حسگر عنبیه ، فناوری تشخیص چشم ، سنسور اثرانگشت اشاره کنیم . اما در این بین افرادی هستند که دوست دارند از سنسور اثرانگشت استفاده کنند .

در گوشی های اس 8 اسکنر اثرانگشت در بالای پنل پشتی در کنار دوربین این گوشی قرار داشته است . اما سوال اینجاست چرا سامسونگ این سنسور را در قسمت بهتری از گوشی قرار نداده است ؟ شاید زمانی که بخواهیم قفل گوشی را باز کنید به اشتباه دستتان را روی لنز گوشی قرار بدهید و این موضوع موجب می شود تا لنز شما آلوده شود . به هر حال با این مقدمه شما می توانید برای فعال سازی این قابلیت از طریق مراحل زیر قفل اثرانگشت را فعال کنید :

برای شروع باید گام های زیر را به ترتیب انجام دهید :

گام اول ) باید منوی نوتیفیکیش را باز کنید ( برای اینکار انگشت خود را از بالا به سمت پایین روی صفحه نمایش بکشید ) .

گام دوم )  در سمت بالای راست باید روی آیکون تنظیمات (Settings)کلیک کنید .

گام سوم ) در اینجا لیستی برای شما باز می شود که باید به بخش قفل کردن صفحه نمایش و امنیت (Lock screen and security) بروید .

قفل اثرانگشت برای برای گلکسی S8گام چهارم ) گزینه ی با عنوان  (Fingerprint Scanner)برای شما وجود دارد که معنای اسکنر اثرانگشت را دارد ، باید این گزینه را انتخاب نمایید .

گام پنجم) شما باید در این قسمت اضافه کردن اثر انگشت (Add fingerprint) را انتخاب نمایید .

گام ششم ) حالا انگشت خودتان را روی این سنسور بگذارید و چند بار آن را لمس کنید تا تغییرات را اعمال شود و همچنین پروسه اسکن کامل گردد .

قفل اثر انگشت برای برای گلکسی S8اگر مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید می توانید برای بازکردن قفل گوشی خود از این اسکنر استفاده کنید و سریعا به صفحه هوم هدایت گردید .اما دقت داشته باشید این حسگر می تواند قابلیت های دیگری نیز داشته باشد ، در صورتی که یکبار دیگر این مراحل را مجددا تکرار کنید می توانید وارد تنظیمات این سنسور شوید و قابلیت های مانند انجام پرداخت‌های بانکی با Samsung Pay ، باز کردن فولدر امن و شناسایی اکانت سامسونگ ، ورود به وبسایت‌ها را برای خود با لمس این حسگر به راحتی انجام دهید . به همین راحتی شما می توانید از بسیاری قابلیت های گوشی خود استفاده کنید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه می توانیم اثرانگشت را برای گلکسی S8 به عنوان قفل مشخص کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *