چگونه میلیاردر شویم ؟

چگونه میلیاردر شویم؟

چگونه میلیاردر شویم ؟ آیا میشود میلیاردر شویم ؟ چگونه می توانیم با7 راهکارهای اساسی زیر پول پارو کنیم ؟ درجهان جای دی راکفلر در سال 1916 ، پدر صنعت نفر به عنوان اولین میلیادر تبدیل شد . در سال 2015 تقریبا یک قرن بعد مطابق با گزارش فوربز در سراسر جهان ۵۳۶ میلیاردر از مجموع ۱۸۲۶ میلیاردر ، آمریکایی بودند .

راهکار هایی برای میلیاردر شدن

چگونه میلیاردر شویم ؟ : در بخش آموزش زوم تک شما می توانید روش های جذابی برای زندگی خود بیابید. در این مقاله در مورد پولدار شدن صحبت خواهیم کرد . شاید در حقیقت این میزان کم باشد . در سال 2014 با توجه به دست آوردهای مرکز آمار ولس ایکس، در سراسر جهان در مجموع ۲۳۲۵ میلیاردر وجود داشته است که از این میزان۶۰۹ نفر آمریکایی بوده اند .
ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید با راهکارهای میلیاردر شوید . اگر کنجکاو هستید بدانید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید .
شناخت افرادی که دارای ثروت زیاد هستند از افرادی که میلیاردر محسوب می شود کار دشواری است زیرا وقتی صحبت از دارای و ثروت شود این افراد محتاط می شوند . عده ای هستند که زیاد بودن ثروت برای آنها هدف اصلی محسوب نمی شود ، بلکه تنها به عنوان یک محصول جانبی فعالیت‌های کسب‌وکارشان بشمار می آید .
دونالد ترامپ به عنوان غول املاک و مستغلات بشمار می رفت در سال 2015 در میان میلیاردرهای فوربز مقام ۴۰۵ را داشته است و البته این اواخر مردم در تمامی جهان یا تصمیم های و چهره ایشان به خوبی آشنا شده اند ، ترامپ در کتاب خودش با عنوان Trump: The Art of the Deal گفته است که پول هیچ گاه برایش یه انگیزه بزرگ نبوده است و تنها به عنوان راه بوده که برای محاسبه امتیازش به شمار رفته است . او همواره می گوید : (( هیجان واقعی ، در خود بازی است )) .

چگونه میلیاردر شویم ؟
در سال 1916 بر اساس مدارکی در اداره آمار ایالات متحده در میان حدود ۱۰۲ میلیون نفر جمعیت ایالات متحده، تنها میلیاردر راکفلر بوده است . این کشور امروزه دارای 320 میلیون نفر جمعیت می باشد که به ازای هر ۶۰۰ هزار نفر، یک میلیاردر داشته است . اگر فرض کنید که میزان میلیاردرهای آمریکایی با سرعت ۶٫۴۹ درصد بصورت سالانه در حال زیاد شدن است می توان گفت تا سال 2050 میلادی تعداد میلیادرهای آمریکایی به بیشتر از ۴۸۰۰ میلیاردر خواهد رسید . به عبارت دیگر می توان گفت که به ازای هر ۹۱ هزار نفر، یک میلیاردر؛ که این میزان هم برای کل ایالات متحده در آن سال با توجه به پیش بینی مجموع جمعیت ۴۳۹ میلیون نفری است .
اگر دوست دارید در ایالات متحده ، میلیادر باشید مثل گذشته همچنان دور از ذهن نخواهد بود هرکسی می تواند به رویای های خود برسد اگر دوست دارید راهکارهای در این رابطه بدانید با ادامه این مطلب توجه کنید .

میلیاردر به چه کسی گفته می شود ؟

چگونه میلیاردر شویم ؟ : در تعریفی ساده می توان گفت که میلیادر شخصی است که ثروتی در حد 1 میلیادر یا بیشتر داشته است . به بیانی دیگر اگر تمام دارایی های خود را بفروشید ، و تمام بدهی خود را بدهید و بعد از آن حداقل 1 میلیارد در حسابی بانکی خود داشته باشید می توان گفت شما یک انسان میلیادر هستید . اگر شما یک میلیارد دارای داشته باشید ولی 500 میلیون بدهی داشته باشید نمی توان گفت شما یک میلیادر هستید . اما با این وجود اگر این دارایی را داشته باشید دیگر نباید به دوران بازنشستگی خود فکر کنید .
شاید درک میزان یک میلیارد برای همه ی اعداد بزرگ دشوار باشد . اگر بخواهید می توانید از این حجم پول درک بهتری پیدا کنید .
مثلا در یک هفته 3 نفر باید 40 ساعت آن هم یک عمر کار کنند تا با سرعت یک اسکناس یک دلاری در هر ثانیه بتوانند ۱ میلیارد دلار را بشمارند . در صورتی که این 3 نفر را بتوانید در سن 21 سالگی استخدام کنید می توانید این کار را در 44 سال به اتمام رسیده باشید البته با فرض اینکه هر روز هشت ساعت کار کنند و یک روز را هم مرخصی نگرفته باشند .البته این میزان اسکناس های 1 دلاری شمارش شده ، می توانند به اندازه یک زمین فوتبال به ارتفاع ۲٫۵ متر و وزن بیش از ۱۱۰۰ تُن را اشغال کنند .

اما می توانیم بگوییم با یک میلیارد دلار می توانیم معادل موارد زیر را بخریم :
• ۱٫۵۳ میلیون بلیت سالانه به هر پارک بازی دیزنی، یا یک بلیت برای هر مرد، زن و کودکی که در فیلادلفیا، پنسیلوانیا زندگی می‌کنند.
• ۲۱۹۰۰ خودروی سواری لوکس کادیلاک CTS بگونه ای که قادر باشید در زمان 60 سال، هر روز یک خودروی لوکس متفاوت سوار شوید. در صورتی که به فکر صرفه جویی نیز باشید می توانید ، خودتان و همسرتان هر کدام، در زمان ۶۰ سال یک هوندا سیویک جدید را روزانه بخرید!
• بیشتر از ۹۵ میلیون پیتزای مخصوص بزرگ یا ۱۶۷ میلیون برگر ذغالی، به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده و نوشابه‌ی رژیمی.
• برای سفری ۱۲۱ روزه 50هزار کرایه دور دنیا روی کشتیِ ملکه الیزابت. در اصل ،میزان یک میلیارد دلار به شما و ۴۱۵ نفر از دوستان و اقوام‌تان اجازه خواهد داد ، شما قادر خواهید بود به میزان ۴۰ سال در این کشتی زندگی نمایید و در صورتی که دوست دارید، مدام از این بندر به بندر دیگری سفر کنید .

میلیاردر شویم
برخی از افراد می بینید که میلیاردر هستند و روزانه برای خود بسیار خرج می کند ،این افراد غرق ثروت خود شده اند و از کشتی تفریحی و اتومبیل های آخرین مدل و جت های خصوصی خود لذت میبرند و این افراد در قصر های زیبا در سراسر جهان زندگی می کنند و لذت میبرند اما در مقابل عده ای هستند که به طرز عجیبی صرفه جویی را پیش گرفته اند . در فهرست فوربز سومین نفر وارن بافت می باشد او هم اکنون در خانه ای در حال زندگی است که به قیمت کمی در اوماهای نبراسکا بیش از ۳۰۰ هزار دلار خریداری شده بود . طی محاسبه ای که دیوید گرین مؤسس و مدیر عامل هابی لابی با فوربز ، گفته اند که هواپیمای خصوصی نخریده است زیرا از پروازهای ارزان قیمت لذت میبرد .
ویژگی‌ها و تجارب مشترک میلیاردرها

شاید جالب باشد بدانید که میلیاردرها انسان های خاص و منحصر به فردی می باشند ولی بررسی ها نشان داده است که تجربیات مشترکی نیز با یکدیگر داشته اند در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است :
۱. برای آنکه میلیاردر شوید زمان زیادی لازم است .
بصورت میانگین افرادی که در فوربز میلیاردر هستند 63 سال داشته اند و این افراد بیش از 90 درصدشان بالای 45 سال سن داشته اند . این قانون برای همه وجود ندارد بلکه استثناهای نیز در آن پیدا می شود چرا که امروزه محصولات و خدمات جدیدی به دنیای پیشرفته فناوری پیوسته است که جوان ترها می تواند به این فهرست اضافه شوند . ایوان اشپیگل (شماره‌ی ۱۲۵۰ در فهرست) در سن ۲۵ سالگی و بابی مورفی (شماره‌ی ۱۲۵۰ در فهرست) در سن ۲۶ سالگی، اپ موبایل اسنپ‌چت را بنیان‌گذاری کرده اند .

در فوریه‌ی ۲۰۱۵ طبق گزارش سی‌ان‌ان، پیشنهاداتی تا سقف ۱۹ میلیارد دلار برای این اپ دریافت کردند. ترانوس را در واقع الیزابت هولمز (شماره‌ی ۳۶۰) در سن ۳۱ سالگی بنیان گذاشت ؛ که در سال ۲۰۱۴ میلادی ۹ میلیارد دلار این شرکت در آمد داشته است در واقع این یک شرکت آزمایش خونی می باشد . . مارک زاکربرگ (شماره‌ی ۱۶) را شاید دیگر همه ی شما بشناسید ، او توانسته بود در ۳۲ سالگی ثروتی زیادتر از ۳۰ میلیارد دلار در قالب سهام فیس‌بوک را داشته باشد .
۲. تحصیلات برای این هدف مهم است، در صورتی که ضروری نمی باشد
اگر به میلیاردرهای فهرست فوربز توجه کنیم می بینیم که حدود دوسومِ میلیاردرهای آن را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل داده اند ، بالاترین درصدی مدرکشان مهندسی می باشد و مدرک بازرگانی توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد . در ایالات متحده، از میان ۴۰۰ میلیاردر برتر ۲۱ نفر دکترا و ۲۹ نفر مدارک کارشناسی ارشد داشته اند . اما طی آمارهای که گرفته شده است نشان داده شده که بیشتر از ۳۰ درصد از ثروتمندترین‌های فهرست فوربز، دارای مدرک دانشگاهی نیستند . بیل گیتس ( شماره یک در این فهرست ) و و مارک زاکربرگ، جز دسته از افرادی هستند که از دانشگاه هاروارد خارج شدند و تحصیل را رها کردند . مایکل دل (شرکت دل، دانشگاه تگزاس در آستین)، استیو جابز (اپل، کالج رید)، و لری الیسون (شرکت اوراکل، دانشگاه شیکاگو) جز دسته از افرادی هستند که نتوانسته اند تحصیلات خود را به اتمام برساند و به موفقیت در این حیطه نرسیده اند .

ماشین میلیاردر ها۳. داشتن خانواده ی پولدار مهم است ؛ اما کافی نیست
اگر بخواهیم به صورت واضح بگوییم باید این گونه گفت که 60درصد افراد در این فهرست ، افرادی هستند که خودشان توانسته اند برای خود ثروت جم کنند . می توانیم از این افراد به گیتس، بافت و الیسون اشاره کنیم که از دسته افرادی بودند که خانواده ای متوسط در سطح جامعه داشتند. این افراد تنها حدود یک‌چهارم ثروت خانوادگی را به ارث بردند که البته توانسته بودند این میزان را زیادتر کنند ؛ می توانیم به کارلوس اسلیم )شماره‌ی ۲۲) اشاره کنیم که به نام «وارن بافت مکزیک» شناخته شده بود . برادران کوک (شماره‌ی ۶)، اعضای خانواده‌ی مارس (شماره‌ی ۲۲) و ابیگیل جانسون (شماره‌ی ۸۵۵) را نیز می توانیم از این دسته افراد بدانیم . از این میان حدود ۱۵ درصد میلیاردرها را نیز می توانیم بگوییم که فقط از ارثی که به آنها رسیده است توانسته اند به ثروت برسند ؛ برای مثال در فهرست فوربز ورثه‌ی سام والتون که در جایگاه شماره‌ی ۶ قرار داشته اند عبارت اند از : کریستی، الیس، جیم، رابسون والتون، نانسی والتون لوری و ان والتون کریونکه.
۴. ازدواج برای میلیاردرها، ترکیبی است از همه چیز
بصورت تقریبی حدود دو سوم افراد که در فهرست فوربز زندگی می کنند متاهل بوده اند و برخی از آنها هم جز افرادی هستند که چندین بار ازدواج کرده اند مانند لری الیسون که چهار بار، و رونالد پرلمن پنج بار است . باید بگوییم که زندگی با افرادی که ثروت زیادی دارند یا میلیاردر هستند کاره راحتی نیست . جاستین ماسک، همسر سابق ایلان ماسک )شماره‌ی ۱۰۰۰ فهرست) در واقع کسانی که به موفقیت های ویژه و خاصی می رسند ( مثل همسر سابقش ) را گونه ای توصیف می کنند که عجیب و غریب و ناجور است . او همواره می گوید که : آنها آدم‌های ناراحتی هستند ، دیگران را تحقیر می‌کنند و موجب دردسر می شوند ، مداوم در حال دعوا و بحث هستند و دیگران را نیز عصبانی می کنند آنها دارای نارساخوانی، اوتیسم و اختلال کم‌توجهی هستند . در صورتی که اگر به زندگی بیل گیتس توجه کنید می بینید که او حدود 21 سال است که به زندگی مشترک خود ادامه میدهد و همچنین در ادامه می توانیم به جف بزوس مؤسس آمازون (شماره‌ی ۱۵) و مایکل دل (شماره ۴۷) اشاره کنیم که هر کدام بیش از 20سال متاهل بوده اند . فیل نایتِ شرکت نایک (شماره‌ی ۳۵) بیش از ۵۰ سال و اریک اشمیتِ گوگل (شماره‌ی ۱۳۷) بیش از ۳۰ سال متاهل بوده اند .

چگونه میلیاردر شویم۵. مشاغل قسمت فناوری، امور مالی یا املاک و مستغلات نیز می توانند سود فراوانی را داشته باشند .
توسعه‌ی تکنولوژی و حرکت در جهت جریان از طریق عرضه‌ی عمومی شرکتی توانسته است به عنوان منبع ثروت برای بسیاری از میلیاردر ها بوده است . مثلا به گوگل (لری پیج، سرگئی برین و اریک اشمیت)، آمازون (بزوس) و فیس‌بوک (زاکربرگ) مایکروسافت (گیتس، پل آلن و استیو بالمر)، می توانیم اشاره کنیم که از جمله شرکت های هستند که توانسته اند با استفاده از فناوری های جدید به این درجه برسند . دیگر میلیاردرها نیز توانسته اند به صورت مستقیم در بازار مالی مشارکت داشته باشند و همچنین از سرمایه گذاران بزرگی برای رسیدن به اهداف فوق العاده خود استفاده کنند . شاید بتوانیم بگوییم که معروف‌ترین سرمایه‌گذار وال استریت ، وارن بافت باشد در صورتی که برخی از مدیران صندوق‌های تأمینی مثل جرج سوروس (شماره‌ی ۲۹)، ری دالیو (شماره‌ی ۶۰) و جیمز سیمونز (شماره‌ی ۶۷) کارگزاران در واقع 20 درصد از میلیاردهای می باشند که وال استریت را خانه‌ی خود دانسته اند . دسته سوم در واقع ابرقدرت های هستند که در حیطه‌ی املاک و مستغلات فعالیت داشته اند . این افراد در واقع ثروت خودشان را توسعه املاک و مالکیت بدست آورده اند ولی در واقع این چیزی است که بسیاری آن را سیستم اهرم کلاسیک پیش‌پرداخت حداقلی و وام کلان دانسته اند . از این گروه می توانیم به جف ساتن (شماره‌ی ۵۵۷) و دیوید والنتاس (شماره‌ی ۱۰۵۴) ، دونالد برن (شماره‌ی ۶۴)، دونالد ترامپ (شماره‌ی ۴۰۵) اشاره کنیم .

چگونه میلیاردر شویم ؟ آیا می شود میلیاردر شد ؟

اگر می خواهید به جایگاه میلیاردری برسید باید بدانید کار سخت یا به اراده مربوط نمیشود ، این ها جز مواردی هستند که مهم و لازم است ولی در واقع تنها این موارد کافی نمی باشد . به گفته جاستین ماسک : افرادی هستند که به شدت در طول روز کار می کنند اما این افراد در شرایط بد یا محیط نامناسب یا بدشناسی ها که دارند و عوامل دیگری که شاید هیچ گاه خودشان مقصرش نیستند ، موجب می شود تا فقط زنده بمانند . بدانید که عزم و کار سخت برای رسیدن به میلیاردری ضروری است و باید حتما آن را رعایت کرد .
افراد ثروت مند زیادی را خواهید دید که بیشتر هم خودشان ثروتشان را بدست آورده اند و موافق با نظرات خانم ماسک درباره‌ی کار سخت می باشند ، در صورتی که پیشنهاد می کنند کارهای زیر را همه میلیاردرهای مشتاق انجام بدهند : این کارها در ادامه برای شما توضیح داده شده است .

۱. به صدای درون خود گوش بدهید
سعی کنید برای خودتان چیز جدیدی را پیدا کنید . همواره بر روی کشفیات دیگران تمرکز نکنید و سعی نکنید آنها را برای خود کپی کنید . همیشه بر روی چیزی تلاش و تمرکز کنید که جهان به آن نیاز دارد و آن را می خواهد .
به مثال زیر توجه کنید . در سال 2008 مطابق با گزارش فوربز، مرد جوانی بود که همواره سعی می کرد تا تاکسی را پیدا کند و در نهایت هم موفق نشد که به هدف خود برسد ، مدتی بعد او اقدام به تاسیس اوبر کرد . بعد اپ موبایلی را گسترش داد که توانسته بود مسافران شهری را به رانندگان تاکسی اقتصادی اشتراک گذاری متصل نماید . در سال 2010 بود که این اپ در سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شد و هم اکنون این اپ در سراسر جهان در بسیاری از کشورهای متفاوت قابل دسترس عموم می باشد .
تراویس کالانیک و گرت کمپ یعنی دو بنیانگذار اوبر، جایگاه ۲۸۳ را در فهرست فوربز توانسته بودند به نام خود کنند ، هر یک دارای ارزش خالص تقریبی ۵٫۳ میلیارد دلار می باشد .

به نقل از فوربز در سال ۲۰۰۷ دو دانشجوی ام‌آی‌تی ، درو هیوستون و آرش فردوسی سرویس میزبانی از فایلی بنیان گذاشتند، دلیل این کار این بود که همیشه فلش درایوهای خود را فراموش می نمودند . سرویس آنها با نام دراپ‌باکس بود که همواره توانسته بود امن تر باشد و اشتراک گذاری را راحت تر کند .
دراپ‌باکس در واقع یک شرکت خصوصی می باشد که چیزی حدود بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار داشته است . مدیر عامل این شرکت درو هیوستون (شماره‌ی ۱۵۳۳) ، خود با توجه به ارزش خالصی که از دارای های اون بیان شده ۱٫۲۱ میلیارد دلار می باشد . سعی کنید همیشه به دنبال ایده های باشید که مخاطبان را جذب کند و شما را همواره وادار کند که در شرایط سخت نیز کار کنید و پیشروی کنید .

۲. رؤیاهای بزرگ داشته باشید
آیا می توانید چیزی را به جهان بدهید که خاص و مفید باشد و بتواند موجب کسب و کار تازه ی شود یا تغییری در زندگی ایجاد کند . اگر دقت کنید متوجه می شوید که هیچ کدام از میلیاردر ها برای رسیدن به یک موفقیت متوسط شرکت خود را راه اندازی نکرده اند .

بیل گیتس در سن ۱۹ سالگی، جز اولین کسانی بود که به این موضوع پی برد که اگر توانایی کار با کامپیوتر را راحت تر کند که همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند جز دستگاههای می شود که می توانند در کسب‌وکار، آموزش، ارتباطات و سرگرمی انقلابی به پا کند .
با این دید توانست مایکروسافت را تاسیس کند . جف بزوس، بنیانگذار آمازون، هم توانست آینده را پیش بینی نماید که در آن خرده فروشان به صورت مجازی با انتخاب های بیشتر ، هزینه های پایین و خدمات مشتری بیشتری جایگزین خوبی برای عملیات های واقعی باشد . در واقع میلیاردرها در تشخیص آن تصمیم های که می توانند عملیش کنند ماهر هستند و می توانند آن را به واقعیت تبدیل نمایند .
۳. به موفقیت باید تعهد داشت .
اگر می خواهید کاری را شروع کنید باید به آن علاقه داشته باشید و کارتان شور و شعف داشته باشید . در اوایل دهه ی سوم از زندگی مارک کیوبن (شماره‌ی ۶۰۳) و بعد از فروش شرکتش به یاهو توانست میلیاردر باشد او همواره توصیه می کنند که شرکتی را تاسیس نکنید ، اگر هم قصدش را دارید باید به آن کار بیش از اندازه علاقه داشته باشید و با تمام وجود کارتان را دوست داشته باشید .در صورتی که استراتژی خروج دارید، این شور و شعف نمی باشد . کیوبن از وقتی که بر روی ایده و راه اندازی شرکتش کار می کرد ، نمی توانست با دوستان خودش رابطه خوبی برقرار کند ، او هفت سال بدون اینکه تعطیلی داشته باشد کار کرد ، او طی این مدت حتی نتوانست که کتابی بخواند که از حوزه کاریش دور باشد . او می گویند : کاملا متمرکز بودم .
بیل گیتس نیز از جمله اشخاصی بود که در طول دهه سوم زندگی خود ، زمانی که مایکروسافت را بنا می کرد هرگز حتی یک روز هم به مرخصی نرفت . مارک زاکربرگ کارآفرینان را به حرکت سریع‌تر و «شکستن روش‌های سنتی کسب‌وکار» تشویق می‌کند.

________________________________________
۴. از شکست نترسید
از جمله افرادی باشید که از شکست ترسی نداشته باشید هر چیزی ممکن است با مشکل و اشتباه روبرو باشد حتی شکست های تحقیر آمیز نیز ممکن است رخ بدهد .
به عنوان مثال اولین فروشگاه سام والتون در آرکانزاس ورشکسته شد. پلت‌فرم نیوتون شرکت اپل شکست بزرگی بود اما این شکست توانسته بود برای این شرکت تجربیات زیادی داشته باشد که در نهایت موجب شد تا تولید آی‌پد و آی‌فون صورت بگیرد . همچنین کامپیوتر لیزای اپل هم شکست بزرگی بود که جابز موقعیت خود را در این شرکت از دست داده است .

جیمز دایسون (شماره‌ی ۳۱۸)، شخصی انگلیسی بود که جاروبرقی دایسون را اختراع کرد ، در طول ۱۵ سال، ۵۱۲۷ نمونه‌ی اولیه را ساخت تا در نتیجه بتواند محصولی را ارائه دهد که به بازار معرفی کند . کارلوس اسلیم معتقد است که بزرگترین فرصت‌ها در وضعیتی پدید می آید که دیگران از شکست می‌ترسند. او می‌گوید: زمانی که یک بحرانی پدید می‌آید، همه به دنبال خروج از آن می باشند و که ما دوست داریم وارد شویم.

۵. به جزئیات توجه کنید
بنیانگذار شرکت تایر و لاستیک فایرستون می گوید که موفقیت را می توانیم مجموعه از جزئیات بدانیم .
استیو جابز هم‌بنیانگذار اپل و رؤیاگرای مشهور به علت توجهش به جزئیات شهره بوده است .همکارانش در این رابطه می گویند هیچ جزیئاتی کوچک نبوده است که آن را نادیده گرفته باشد . مطابق با گزارش ان‌پی‌آر، در یک روز صبح زمانی که همه جا تعطیل بوده است با مدیر اجرای گوگل تماسی گرفته است و گفته است که از رنگ لوگوی گوگل روی صفحه‌ی نمایش آی‌فون ناراضی میباشد . در اقدامات اولیه ، شرکت ها به دلیل اینکه جزیئات را نادیده می گیرند به احتمال زیاد شکست میخورند نه اینکه کار آفرین به آن تصویر بزرگی که در مقابلشان است بی توجهی می کنند .

۶. گروه قابل اعتمادی از مشاوران و شرکا ایجاد کنید
شاید شما هم نتوانید شخصی را پیدا کنید که به تنهایی میلیاردر شده باشد پس نیاز دارید تا در راه با عده ای همراه باشید . همان گونه که بتمن، رابین را داشت، گیتس هم در زمان ساخت مایکروسافت، استیو بالمر را در کنار خود داشته است .
«دو استیو» (جابز و وزنیاک) در اوایل با یکدیگر اپل را اداره می کردند . از سال ۱۹۷۵ وارن بافت با چارلی مانگر (شماره‌ی ۱۵۵۳ در فهرست) کار کرده است .
شما می توانید از همراهی استفاده کنید که مورد اعتماد است و به عنوان کسی است که به انتشار عقاید شما خدمت می کند و زمانی که لازم است هیچ ترسی هم از انتقاد نداشته است . در صورتی که رئیس قطار باشید او برای اینکه اطمینان از نادیده گرفته شدن یا گم شدن موارد لازم به عنوان یک دیده بان عمل می کند و از شما محافطت می نماید و همچنین دارای تمرکز است .
همیشه سعی کنید از افرادی که از شما باهوش تر هستند یا توانایی کار با وسایلی را دارند که شما فاقد آن توانایی هستید ، هراسی نداشته باشید و ترسی از این گونه افراد در خود جایی ندهید .

۷. مشتری را همیشه بخاطر داشته باشید
همیشه برای خدمات و محصولات خود ، نو آوری اختراع و سرمایه گذاری به خرج بدهید همیشه رضایت مشتری را به عنوان یک هدف برای خودتان در نظر داشته باشید .

در سال ۱۹۵۷۷ جی پل گتی که مجله‌ی فوربز او را ثروتمندترین آمریکایی نامید، بیان کرده است که : «شخصی که به ابزارهای انجام تمامی کارها یا تولید همه چیز به شکل ایده آل تر و بهتر، سریع‌تر یا اقتصادی‌تر دست پیدا کند ، آینده و ثروت خود را در دست خواهد داشت<<
جفری دورمن یکی از همکاران فوربز است که اشاره کرده است سال ۲۰۱۵ در واقع ۷۵ درصد از میلیاردرهای در جهان پول خود را به واسطه فروش چیزهایی که مشتریان می‌خواهند به دست آورده‌اند.
او همچنین بیان کرده است که آنها موردهای بهتری به مشتری ها می دهند و در نتیجه برای مشتری ها برد – برد و میلیاردری را پدید خواهد آورد که محصول یا خدمت را ارائه داده است . بهتر است برای اینکار روی مهارت های که به جلب رضایت مشتری مرتبط است تمرکز کنید .

صحبت نهایی

همان گونه که می دانید رسیدن به موفقیت امکان پذیر است ولی باید به موارد زیر نیز دقت داشته باشید :
– ثروت فوق العاده خود به صورت خودکار نمی توانند موجب شود تا خشنود و شاد باشید . راسل سیمونز، هم‌‌بنیانگذار برچسب موسیقیِ دف جم، که خودش هم تقریبا یک میلیاردر محسوب می شود می گوید اگر من ۱۵ میلیاردر را بشناسم باید بگویم که 13 نفر از آنها افراد شادی نمی باشند . آن گونه که به نظر می آید بافت هم با آن موافق است که می گوید پول فقط می تواند صفات اولیه‌ی افراد را نشان بدهد و هرگز نمی تواند آنها را بازسازی کند . او در ادامه می گوید که در صورتی که قبل از رسیدن به پول بی اخلاق بوده اید هم اکنون هم بی اخلاق خواهید بود تنها فرق آن این است که یک میلیاردر پولدار نیز می باشید . افرادی که دوست دارند میلیاردر باشد اغلب آنها روابط و خانواده ای خود را فدای این هدف می کنند . جاستین ماسک ادعا می‌کند که موفقیت مفرط از شخصیت افراطی او ناشی می شود و شادی کمی با این مسئله فاصله داشته است .
– طی آمارهای که گرفته شده است ممکن است ما را کمی گمراه کند این در صورتی است که نشان می دهد احتمال دارد تا سال 2050تبدیل شدن به یک میلیاردر (۱ نفر از هر ۹۱ هزار نفر) بیشتر از احتمال برنده شدن در لاتاری (۱ نفر از هر ۱۷۵۲۲۳۵۱۰ نفر)، یا رئیس جمهور ایالات متحده شدن (۱ نفر از هر ۱۰ میلیون نفر) یا اصابت رعد و برق (۱ نفر از هر ۷۰۰ هزار نفر) باشد، در صورتی که رسیدن به این سطح از دارایی بصورت مستقیم کمیت و کیفیتِ «ایده‌های خوبی» که اجرا کرده‌اید وابسته خواهد بود . اگر بخواهیم جور دیگری آن را بیان کنیم باید بگوییم که اگر میخواهید موفقیت دست پیدا کنید باید از الهام ، خود گذشتگی ، کار سخت و همچنین شانس خوب برخوردار باشید .
شما هم احتمالا دوست دارید روزی به عنوان یک میلیاردر شناخته شوید ؛ اما امروز برای رسیدن به هدف خود چه کرده اید ؟ آیا تصمیمی گرفته اید ؟ آیا ایده ای در ذهن خود دارید ؟

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه میلیاردر شویم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *