چگونه رمز کامپیوتر را باز کنیم ؟

چگونه رمز کامپیوتر را باز کنیم ؟

شاید برای شما هم پیش امده باشد که پس از مدتی رمز کامپیوترتان را فراموش کرده باشید و فکر کنید که راهی جز عوض کردن ویندوز ندارید ولی برای اینکار ترفندها و راهکارهای وجود دارد که شما می توانید به وسیله ی آن رمز کامپیوترتان را باز کنید. اگر می خواهید این آموزش را یاد بگیرید در ادامه این مطلب با زوم تک همراه باشید…

نحوه ی باز کردن رمز کامپیوتر

در واقع شما با اینکار رمز کامپیوترتان را عوض می کنید و فقط کافیست مراحل زیر را سپری کنید.(این روش برای ویندوز 7 و 8 می باشد).

1)اولین کاری که باید انجام بدهید این است که کامپیوترتان را ری استارت نمایید. این ری استارت با حالت معمولی تفاوت های کمی داشته است.وقتی در صفحه لاگین هستید کلید Shift را فشار دهید و آن را نگه دارید  و همزمان با آن بر روی دکمه ری استارت کلیک کنید.

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر

2)در این مرحله شما باید یک گزینه رو انتخاب کنید.شما با گزینه “Choose an option” روبرو می شوید البته این زمانی است که ری استارت انجام شده است.بعد روی Troubleshoot کلیک کنید و بعد از آن Advanced Options و بعد “Startup Settings” را انتخاب نمایید. بعد از اینکه گزینه ها را کلیک کردید و آنها را انجام دادید باید گزینه ری استارت را کلیک کنید تا به صفحه جدیدی وارد شوید.

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر3)در مرحله سوم باید به وضعیت Safe mode بروید که اینکار با دکمه F4 یا 4 انجام می شود.

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر

4)در اینجا ایکونی را می بینیدکه شبیه فلش می باشد ، روی آن کلیک کنید ( گزینه Administrator ) ، تا بتوانید بدون نیاز به رمز به اکانتی را انتخاب کنید.

5)حالا باید وارد کنترل پنل شوید و گزینه User Accounts را انتخاب کنید.

6)در صفحه ی که برایتان باز می شود باید گزینه  “Manage Another Account”  را کلیک نمایید.

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر7)حالا باید پسوردتان راعوض کنید . روی گزینه Change Password کلیک نمایید و دوبار رمز جدیدتان را تایپ کنید.

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر8) کلیدهای Ctrl و Alt و Del را بگیرید و سپس گزینه پاور را کلیک نمایید تا بتوانید کامپیوترتان را ری استارت نمایید .

بازیابی رمز فراموش شده کامپیوتر

حالا می توانید با رمز عبور جدیدتان به کامپیوتر خود وارد شوید.

3.7/5 - (59 امتیاز)

بیشتر بخوانید  قابلیت Copilot اواخر سپتامبر به ویندوز می آید

نظرات در مورد : چگونه رمز کامپیوتر را باز کنیم ؟

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام برا من تو اون قسمت که f4یا۴میزنم باز صفحه اصلیی میاد که باید رمز بزنم منم ک رمزم یادم نیس