چگونه در سیستم عاملIOS 11.3 از ویژگی های باتری گوشی باخبر شویم

چگونه در سیستم عاملIOS 11.3 از ویژگی های باتری گوشی باخبر شویم

قابلیت Battery Health در خدمت شماست

کمپانی اپل پس از منتشر کردن IOS 11.3 علاوه بر امکانات جدیدی که در اختیار کاربران گذاشت،یک قابلیت جدید هم به گوشی اضافه کرد که آن قابلیت Battery Health نام دارد.این قابلیت به شما کمک میکند که از شرایط باتری گوشی خودتان با خبر شوید و اگر لازم بود،آن را با یک باتری نو تعویض کنید.این قابلیت سیستم عامل جدید IOS نه تنها شما را از کاهش سرعت و کارایی گوشی شما مطلع میکند،بلکه علاوه بر آن میتواند هر عاملی که بیش از حد به باتری گوشی شما فشار وارد میکند را متووقف کند.اگر به خاطر داشته باشید،کمپانی اپل شایعه ای در زمینه ی طراحی گوشی های اپل برای ذخیره کردن بیشتر شارژ باتری منتشر کرده بود که با حضور این ابزار در سیستم عامل جدید،نیاز های باتری موبایلتان برطرف میشود.

اکنون به نحوه ی کار کردن با Battery Health Tool میپردازیم.

1.ابتدا سیستم عامل IOS 11.3 (اگر نسخه ی IOS شما قدیمی تر است) رااز طریق setting>general>software update on your iPhone بر روی گوشی نصب کنید.

2.پس از نصب سیستم عامل جدید به قسمت setting>Battery>Battery Health Beta بروید،در این قسمت اطلاعات کلی از میزان مصرف باتری را مشاهده خواهید کرد.

چگونه در سیستم عاملIOS 11.3 از ویژگی های باتری گوشی باخبر شویم

3.اگر باتری گوشی شما مشکلی نداشته باشد در قسمت Peak Performance Capability اطلاعات نرمال بودن آن ذکر میشود.اما اگر باتری گوشی شما بیش از حد تحت فشار باشد یا مواردی نظیر آن را بروز بدهد،این ابزار اطلاعات شرایط باتری شما را به شما نشان خواهد داد.همچنین اگر گوشی شما به علت کم بودن توان باتری به طور خود به خود و زود تر از موید خاموش شود،این ابزار به شما توانایی جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی را میدهد.

چگونه در سیستم عاملIOS 11.3 از ویژگی های باتری گوشی باخبر شویم

همچنین اگر این ابزار به طور کلی و اجمالی اطلاعاتی در باره ی ضعیف بودن عمر گوشی شما به شما بدهد، برای اطلاعات جزئی تر میتوانید به یکی از نمایندگی های اپل مراجعه کرده،باتری موبایل را تستس و در صورت نیاز تعویض کنید.

امیدواریم که از مطالب زوم تک لذت برده باشید

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه در سیستم عاملIOS 11.3 از ویژگی های باتری گوشی باخبر شویم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *