چگونه تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم ؟

اینستاگرام

تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام | یکی از موضوعاتی که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می نماید، پروفایل کاربری شبکه های اجتماعی می باشد. افراد اساسا زمانی که وارد شبکه های اجتماعی می شوند سعی دارند که بهترین عکس خود را به عنوان تصویر پروفایلشان قرار بدهند. همین موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد نسبت به پروفایل آن ها کنجکاو می شوند و برخی نیز تصمیم میگیرند تا تصویر پروفایل آن ها را در گوشی خود ذخیره داشته باشند.

ذخیره سازی تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام

در صورتی که شما واقعا کنجکاو هستید تا برای ذخیره سازی تصاویر پروفایل سایر کاربران چه کاری باید کرد بهتر است تا به این نکته دقت کنید که قبل از ذخیره کردن اطلاعات و یا تصاویر دیگران بهتر است به مسئله ی احترام به حقوق کاربران توجه نمایید. کار درستی نیست که اطلاعات اشخاصی را که راضی نیستند، در سیستم خود ذخیره سازی کنید. به هر حال به منظور انجام چنین کاری می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

اینستاگرام

  • ابتدا پروفایل کاربری شخص مورد نظر را باز کرده و سپس بر روی تصویر پروفایل کلیک راست نموده و گزینه copy image address را انتخاب کنید.
  • در این بخش بهتر است تا URL عکس موردنظر خود را در یک صفحه جدید در بخش address bar کپی کرده و در آخر این تصویر را ذخیره نمایید.
  • علاوه بر این روش می توانید با کلیک راست بر روی گزینه save image به راحتی تصویر مورد نظر را ذخیره کنید.
  • از همچنین می توانید از اپلیکیشن های کمکی استفاده نمایید. اپلیکیشن Insta Profile Zoom and Save تنها با 3 مگابایت حجم از طریق Google Play Store قابل دانلود می باشد.
  • اپلیکیشن بعدی اپلیکیشنی به نام Insta Big Profile Photo می باشد که می تواند تصاویر پروفایل را  بسیار سریعتر از هر اپلیکیشنی ذخیره و شناسایی کند. این اپلیکیشن در دسته ی محبوب ترین اپلیکیشن هایی است که تا به امروز برای کاربران ارائه شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه اینستاگرام خود را Private کنید | نکات کاربردی خصوصی سازی اینستاگرام

نظرات در مورد : چگونه تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *