چگونه تصاویر دانلود شده در واتساپ را پنهان کنیم؟

واتساپ

یکی از پیام رسان های بسیار کاربردی که تعداد زیادی از کاربران گوشی های هوشمند از آن در سراسر دنیا استفاده می کنند، پیام رسان واتساپ می باشد که اکنون با ارائه ی بروزرسانی های متعدد بسیاری از افراد را با معرفی قابلیت های جدید توانسته به سمت خود جذب نماید. قطعا برای شما نیز این موضوع پیش آمده که از یکی از دوستانتان تصویری را دریافت نموده اید که به دلیل مختوای نامناسب این تصویر دوست نداشتید که در گالری تصاویر شما قابل مشاهده باشد. در این شرایط چه کار کرده اید؟!

لازم به ذکر است که پیام رسان واتس اپ با دریافت هر یک از تصاویر از سوی سایر کاربران سریعا آن ها را در گالری تصاویر فرد ذخیره می نماید و این موضوع ممکن است برای برخی از افراد خوشایند نباشد و یا حتی سبب پر شدن حافظه ی گوشی شخص می گردد. مهندسان طراح این پیام رسان برای شما قابلیتی را تعبیه نموده اند که با استفاده از آن می توانید تصاویر دانلود شده را پنهان نمایید.

گفتنی است که نمی توانید از این قابلیت به صورت یک جا برای تمامی مخاطبان استفاده نمایید و باید برای تک تک چت های خود این روش را استفاده کنید. در ضمن این ویژگی تنها برای تصاویر جدید کاربرد دارد و بر روی تصاویر قدیمی کاری انجام نمی دهد.

آموزش مخفی کردن تصاویر در واتساپ

  1. پیام رسان واتساپ را از داخل گوشی باز کنید.
  2. وارد صفحه ی شخصی چت مخاطب موردنظر شوید.
  3. بر روی گزینه ی Media visibility کلیک کنید.
  4. اکنون در پنجره ی جدید گزینه ی NO را انتخاب کرده و در نهایت بر روی Ok کلیک کنید.

واتساپ

لازم به ذکر است که این قابلیت هم اکنون بر روی نسخه ی آزمایشی این پیام رسان فعال می باشد و در آینده ای نزدیک برای تمامی کاربران واتس اپ به طور رسمی ارائه خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسکایپ مجهز به قابلیت ضبط مکالمات می گردد

نظرات در مورد : چگونه تصاویر دانلود شده در واتساپ را پنهان کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *