چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟

چگونه بفهمیم زن شوهر داری دوستمان دارد

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟  موضوعی بسیار کلیشه ای در بین مردان که ذهنشان را مشغول می کند. واقعا از کجا بدانیم زنی دوستمان دارد؟ در ادامه این مقاله راهکار هایی برای شما ارائه خواهیم کرد که می توانید بدانید زنی دوستتان دارد یا خیر؟

نشانه های دوست داشتن یک زن

دوست داشتن یک زن چه نشانه هایی دارد؟ زنان برای ابراز محبت شان به مردان بسیار متفاوت و مرموزانه اقدام می کنند. در این موضوع زن ها پاسخ های متفاوت و ضد و نقیضی به شما می دهند ، این ها همه موضوعاتی است که درک دوست داشتن زن توسط مرد را سخت می کند. با ما در ادامه مقاله چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟ همراه باشید.

1- همراهی و هم گامی شما توسط زن ها

در گام نخست به این نکته توجه کنید که همگامی زن با شما یکی از نشانه هایی است که می تواند علاقه زن به شما را تایید کند. بطور مثال کاملا اتفاقی مکانی که شما حضور دارید او هم حضور خواهد داشت ، شاید این حضور کاملا اتفاقی به نظر آید اما معمولا زن ها بلدند که چگونه در انزار حاضر شوند که این اتفاق کاملا ناگهانی نشان داده شود. پس اگر این حضور و همگامی در پیش روی شما توسط یک زن اتفاق افتاد این نکته را برای شما روشن خواهد کرد که زن شما را دوست دارد.

2- شوخی کردن با مرد

یکی دیگر از موضوعاتی که از نشانه های دوست داشتن زن به مرد است ، شوخی کردن با وی است ، شوخی کردن زن با مرد می تواند از نشانه های دوست داشتن شماست. پس اگر زنی با شما شوخی می کند مطمئنا دوست دارد که ارتباطش با شما بهتر شود. از این رو یکی دیگر از نشانه های دوست داشتن مرد توسط زن شوخی با وی است.

3- زمان گذاشتن برای شما

هر زمان شما از وی می خواهید که صحبت کند ، برای شما وقت می گذارد ، و از طفره رفتن پرهیز می کند ، مطمئنا هیچگاه سرش برای شما شاوغ نخواهد بود و هر زمان شما نسبت به صحبت کردن با وی اقدام می کنید با رویی گشاده برای شما وقت می گذارد. این نکته زمانی هم قابل درک است که او سریعا به پیام های شما چه ایمیلی ، چه اس ام اس و پیام های شبکه های اجتماعی پاسخ می دهد. پاسخگویی سریع به این موضوع می تواند یکی دیگر از موضوعاتی باشد که می تواند علاقه زن به مرد را تشخیص داد.

4- کنجکاوی نسبت به شخصیت و علایق شما

زنی که مردی را دوست دارد در مورد وی بسیار کنجکاو است ، به دنبال دانستن اطلاعات بیشتری در مورد علایق و شخصیت مورد انتظار مرد است تا خود را بیشتر به شخصیت مورد انتظار مرد برساند. این موضوع تا جایی پیش می رود که زن تمامی علایق مرد را در مورد غذا ، ورزش ، رنگ و … کامل کشف می کند و در مورد آنها سعی میکند در پوشش خود و رفتارش استفاده کند.

5- برنامه ریزی برای آینده

زن ها وقتی از مردی خوششان می آید سعی میکنند با وی در مورد آینده صحبت کنند ، بطور مثال برای گردش و تفریح دوست دارند به کجا بروند ، دوست دارند چه چیزهایی بخرند و … ،  در حقیقت زن ها با این برنامه ریزی می خواهند بگویند که دوست دارند با شما به گردش بروند و به تفریح بپردازند. به نوعی زن ها با این نوع برخورد ها می خواهند به شما بفهمانند که شما را دوست دارند.

6- ارائه کردن ایده های رمانتیک برای گذران وقت

یکی دیگر از موضوعاتی که می تواند این موضوع را اثبات کند که زنی شما را دوست دارد ، این است که او در صحبت هایش با شما همیشه ایده هایی رمانتیک برای آینده می دهند و سعی می کند با ارائه ایده های رمانتیک نسبت به آینده خیال پردازی کند. این خیال پردازی های رمانتیک نشان از علاقه زن به مرد دارد که می خواهد آینده اش را با مرد مورد علاقه اش به تصویر بکشد.

7- نشانه و حرکات جسمی در زن هایی یک مرد را دوست دارند

مورد اول در مورد حرکات جسمی همسو شدن حرکات زن با شماست ، با توجه قرار دادن زبان بدن می توانید همسو بودن ناخداگاه یک زن با شما را حدس بزنید. زنی که شما را دوست دارد برای صحبت کردن با شما به سمت شما خم می شود و از نزدیک شدن به شما احساس آرامش می کند و بنوعی از شما قرار نمی کند. از دیگر موضوعاتی که می تواند حرکات جسمی زنانی که به یک مرد علاقه دارند را می توان حدس زد مشغول شدن یک زن در برابر مرد با موها و جواهراتش است ، اگر دیدید زنی در مقابل صحبت کردن با شما با موها و جواهرات خود بازی می کند مطمئن باشید که به شما علاقه دارد.

به صحبت ها و گفته های شما کاملا توجه می کند و از شما چشم بر نمیدارد. لبخند زدن ناخداگاه زمانی که به شما نگاه می کند هم از دیگر نشاده های دوست داشتن یک زن است.

8- حسادت نسبت به ارتباط شما با دیگر زن ها

یکی دیگر از موضوعاتی که در علاقه مندی زنان به مردان وجود دارد این نکته است که زنانی که به مردی علاقه دارند به شدت از ارتباط مرد مورد علاقه شان با یک زن دیگر احساس حسادت می کنند  و سعی میکنند از ارتباط وی با دیگران جلوگیری کنند. پس اگر دیدی زنی شما را براساس نشانه های فوق دوست دارد از ارتباط با دیگر زن ها به شدت خودداری کنید.

نظر شما در مورد مقاله چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟ چیست ؟ آیا این مقاله برای شما مفید بود منتظر نظرات سازنده شما و تجربیات شما در این حوزه هستیم.

 

4.7/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *