چگونه اطلاعاتمان را از Orkut دانلود کنیم؟

چگونه اطلاعاتمان را از Orkut دانلود کنیم؟

آیا هنوز هم اکانت Orkut دارید؟ این شبکه اجتماعی موفقیت چندانی در سطح جهان کسب نکرد، اما در برزیل و هند فرگیر شد، و ارتباطات در این مناطق بسیار قوی بودند، با این حال بسیاری از مردم به فیسبوک و شبکه های دیگر مهاجرت کردند. حالا گوگل گفته که میخواهد Orkut را ببندد و اگر شما عکس یا پیامی دارید که میخواهید آن را داشته باشید باید دنبال جایی دیگر برای ذخیره آن بگردید.
اگر هنوز جزء کاربران فعال هستید یا اطلاعاتی آنجا دارید که میخواهید دانلودشان کنید، راه های آسانی برای دانلود اطلاعاتتان وجود دارد. قبل از شروع، به یاد داشته باشید که نمیتوانید اطلاعات را از اکانت سایر افراد دانلود کنید. گوگل به شما فقط اجازه دانلود اطلاعات از اکانت Orkut خودتان را میدهد. این همچنین یعنی این که شما نمیتوانید پیام هایی که برای دیگران فرستاده اید را دانلود کنید، فقط میتوانید آن هایی که دیگران برای شما فرستادند و نظراتشان را دانلود کنید.
ذخیره عکس ها از Orkut کار آسانی ست چون میتوانید به راحتی آن ها را بخ اکانت گوگل پلاستان انتتقال دهید. فرستان عکس ها به گوگل پلاس بسیار آسان است. فقط کافی ست این روش را دنبال کنید:

1. به گوگل پلاس رفته و وارد اکانتتان شوید.
2. حالا صفحه export آلبوم Orkut را باز کنید.
3. برای انتخاب هر آلبومی که میخواهید بفرستید، کلیک کنید و از ” انتخای همه ” استفاده کنید.
4. روی همه را دانلود کن کلیک کنید. تمام این عکس ها فقط برای شما قابل مشاهده خواهند بود. برای این که دیگران نیز بتوانند آن ها را ببینند، باید تنظیمات حریم خصوصیشان را تغییر دهید.

اگر میخواهید عکس ها و متن ها را در کامپیوترتان ذخیره کنید، میتوانید از Google Takeout استفاده کنید.این سرویس به شما اجازه میدهد تمام اطلاعات اکانتتان را در یک فایل زیپ دانلود کنید. فایل شامل عکس ها و فایل های HTML خواهد بود. گوگل میگوید شما میتوانید پروفایلتان، پیام های دریافتی، نظرات دریافتی، فعالیت ها و عکس هایتان را از Orkut را دانلود کنید. شما تا سپتامبر سال 2016 برای این کار وقت خواهید داشت. برای دانلود اطلاعات باید:

1. به Google Takeout رفته و وارد شوید.
2. روی ” انتخاب سرویس ها ” و بعد روی Orkut کلیک کنید.
3. روی ” ساخت آرشیو ” کلیک کنید و بعد منتظر بمانید تا آرشیو آماده شود. اگر بخواهید میتوانید صفحه را ترک کرده و هنگام آماده شدن فایل، ایمیلی برای شما فرستاده میشود.
4. زمانی که آرشیو آماده شد، روی دانلود کلیک کنید. گوگل میگوید هر چند بار که بخواهید میتوانید این اطلاعات را دانلود کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه اطلاعاتمان را از Orkut دانلود کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *