چگونه از ترافیک ملی ایرانسل استفاده کنیم ؟

اخبار ایرانسل

چگونه از ترافیک ملی استفاده کنیم ؟ نحوه استفاده از ترافیک ملی ایرانسل؟ شرکت ایرانسل برای در طرح ترافیک ملی ایرانسل توانست بسیاری از سایت های ایرانی را به لیست ترافیک ملی خود اضافه نماید در طرح ترافیک ملی یا اینترنت ملی ایرانسل کاربران که از سایت های خاص ایرانی استفاده می کننده از 50 درصد تخفیف ویژه استفاده میکنند. اگر میخواهید لیست سایت های ترافیک ملی ایرانسل را مشاهده کنید کلیک کنید.

نحوه استفاده از ترافیک ملی ایرانسل؟

اما چگونه می توان از ترافیک ملی ایرانسل استفاده کرد. در این مقاله نحوه استفاده از اینترنت ملی ایرانسل را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

بسته اینترنت ملی ایرانسل

برای استفاده از ترافیک ملی ایرانسل شما می توانید از بسته های ویژه ایرانسل استفاده نمایید یکی از طرح های ویژه ایرانسل برای ترافیک یا اینترنت ملی ایرانسل استفاده از کد دستوری #1*11*5*555* است ، با زدن این کد دستوری شما میتوانید یک بسته 5 گیگابایتی اینترنت ایرانسل خریداری نمایید و 1 گیگابایت اینترنت ملی هم دریافت  کنید. ایرانسل در این طرح کاربران را تشویق به استفاده از اینترنت ملی ایرانسل دعوت میکند. هزینه خریداری این بسته اینترنتی 22 هزار تومان می باشد.

البته شایان ذکر است ایرانسل اعلام کرده است که شما می توانید بدون بسته های اینترنتی هم با 50 درصد تخفیف از دیدن لیست سایت های ترافیک ملی ایرانسل استفاده نمایید.

نظر شما در مورد کیفیت اینترنت ارائه شده توسط ایرانسل و سایر اپراتور های همراه اول چیست ؟ منتظر تجربیات و نظرات سازنده شما در مورد اینترنت ملی ایرانسل و کیفیت اینترنت ایرانسل از زبان شما عزیزان هستیم.

 

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : چگونه از ترافیک ملی ایرانسل استفاده کنیم ؟

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من خانم سرپرست خانوار هستم.بسته اینترنت تااخرسال بمن دادین اما ۳۰ گیگ داخلی داره ک بلد نیستم چجوری باید استفاده کنم لطفا منو راهنمایی کنین

  2. اینرنت ملی ، محتوای داخلی … یک فحشه یک توهین آشکار به تمام مصرف کننده ها است ، همه این حرفهایی رو هم که اپراتورهای داخلی از جمله ایرانسل دارن می زنن دروغه اصلا هم نیم بها حساب نمیکنه..ضمنا محتوای سانسور شده برد هیچ کس نمی خوره

  3. والا من هر چی از سایت های ایرانی استفاده میکنم مصرف ترافیکم مثل معمول حساب میشه.
    اکثر سایتایی هم که مشمول اینترنت ملی هستند هم سایتایی نیستن که عموم مردم ازشون استفاده کنن و عملا همچین طرحی جنبه ی تبلیغاتی داره تا رضایت مشتری

  4. اینترنت ملی دروغ محضه و اینترنت رو خواستن گرون بکنند و همین کارو کردند
    اگه راست می گن و دروغ نیست یک بسته بزارن فقط بتونیم اینترنت ملی استفاده کنیم
    از سایت های ایرانی که استفاده میکنم اینترنت خارجی حساب میکند