چگونه آیفون خود را پیدا کنیم؟

آیفون

پیدا کردن گوشی های آیفون سرقتی | شاید تاکنون برای شما نیز پیش آمده باشد که به طور کاملا ناگهانی در خیابان گوشی شما را از جیبتان بزنند و یا کیفی که همراه شما بوده ربوده شود. در اینطور مواقع افراد نگران این مسئله می شوند که گوشی هوشمند آن ها با کلی اطلاعات ربوده شده است و به نوعی سارقین می توانند از اطلاعات شخصی افراد سو استفاده نمایند. کمپانی اپل نیز مانند گوگل در آیفون های خود سرویس‌ یافتن دستگاه های گم شده را قرار داده است.

پیدا کردن گوشی های آیفون سرقتی

این سرویس به منظور پیدا کردن گوشی های آیفون، آیپد، مک و اپل واچ مورد استفاده قرار می گیرد و نوع عملکرد آن به هر آنچه که در سیستم عامل اندروید موجود بوده است، شباهت دارد. توجه کنید که برای استفاده از این ویژگی باید حتما قسمت Find My iPhone که در تنظیمات آیفون وجود دارد، از قبل روشن باشد. یافتن دستگاه های اپلی گم شده در طی مراحل زیر امکان پذیر می باشد:

در وارد صفحه اختصاصی کمپانی اپل به منظور یافتن دستگاه گم شده شوید.

اطلاعات و مشخصات مربوط به اپل آیدی خود را وارد کنید.

آیفون

در صفحه ی پیش رو می‌ توانید محل قرار گرفتن آیفون خود در نقشه را مشاهده نمایید.

آیفون

در این بخش قسمت هایی به منظور به صدا در آوردن زنگ گوشی، پاک کردن داده های شخصی و همچنین قفل کردن دستگاه با به نمایش درآوردن پیغام مورد نظر وجود دارد. دسترسی های مربوط به صفحه ی Find My iPhone علاوه بر اینترنت، از طریق نرم افزار iTunes نیز امکان پذیر می باشد. در شرایطی که قابلیت Find My iPhone در آیفون شما فعال نباشد، کار زیادی نمی‌ توانید برای پیداکردن گوشی هوشمند خود انجام دهید. در این شرایط فقط می‌ توانید با تغییر رمز اپل آیدی از دسترسی اشخاص به اطلاعات فضای ابری جلوگیری نمایید. به منظور پیدا کردن گوشی های کمپانی اپل گم شده، روشن بودن دستگاه و روشن بودن اینترنت لازم است.

اپلیکیشن‌ های مختلفی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در مارکت‌ ها وجود دارند که عملکردی شبیه به Find My Phone ارائه می دهند و می‌توانید علاوه بر سرویس‌ های پیش‌ فرض، از این اپلیکیشن ها نیز استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید  انتشار با تاخیر سیستم عامل iPadOS 16

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه آیفون خود را پیدا کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *