آن چه که باید درباره دوربین پاناسونیک GH5s بدانید

GH5s

شرکت پاناسونیک که در چند سال گذشته فعالیت خوبی در زمینه تولید گوشی داشته قصد دارد یک گوشی جدید به نام GH5s را در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی کند. مدتی است که شرکت پاناسونیک با تمرکز و ارتقأ دوربین های گوشی های هوشمند خود توانسته رضایت کاربران خود را کسب کرده و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است , این دوربین ها با قابلیت فیلم برداری بسیار عالی به صورت یک دوربین حرفه ای عمل کرده و فیلم هایی با کیفیت بالایی ضبط می کنند. در خبری که اخیرا در سایت رسمی پاناسونیک منتشر شده بود اطلاعاتی درباره دوربین گوشی جدید این شرکت یعنی GH5s‌ اعلام شد.

در ابتدا باید بگوییم پانوسونیک با ارتقا سنسور های دوربین , امکان فیلم برداری در نور بسیار کم اما بادکیفیت بالا را فراهم کرده است. این شرکت با استفاده از سنسور Four Thirds LiveMOS , عنوان اولین گوشی را که چنین قابلیتی دارد را از آن خود کند. از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی می توان به فیلم برداری حرکت آهسته با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه در وضوح و کیفیت فول اچ دی اشاره کرد , همچنین این دوربین قادر به ضبط فیلم هایی با وضوح Cinema 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و فرمت رنگ ۴:۲:۲ ،۱۰ بیتی می باشد.

گستره‌ی ایزو این گوشی برابر با ۱۶۰ – ۵۱,۲۰۰ بوده و دامنه‌ ایزوی گسترش‌یافته آن  ۸۰ – ۱۰۲,۴۰۰ می باشد. دو شاتر مکانیکی و الکتریکی در این گوشی وجود دارد که حداکثر سرعت آن ها به ترتیب : ۱/۸۰۰۰ و ۱/۱۶0۰۰ می باشد.  اندازه صفحه نمایش GH5s حدود 3.2 اینچ اعلام شده  و ۱,۶۲۰,۰۰۰ نقطه‌ای با قابلیت تنظیم دیوپتر است. حالت عکاسی 4K Photo , بدنه محکم و مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و خاک و  شارژر باتری: Pansonic DMW-BLF19PP از دیگر ویژگی های این گوشی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لذت عکاسی با موبایل Kodak Ektra

نظرات در مورد : آن چه که باید درباره دوربین پاناسونیک GH5s بدانید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *