چه کسانی به وای فای متصل هستند ؟

وای فای هر فرد اختصاص به خود دارد و نباید فردی اطلاعات جزئی را در اختیار افراد دیگری قرار دهد. بنابراین می بایست دقت کافی به خرج داد و باید دانست که چگونه از روتر وای فای محافظت کرد.

در نتیجه ، شما باید اطمینان حاصل کنید که هر دستگاه متصل به شبکه شما یکی از موارد مورد اعتماد شماست. خوشبختانه ، ابزارهای رایگانی وجود دارد که به شما کمک می کند هم اکنون همه افراد را از طریق Wi-Fi خود ببینید.

 

چه کسانی به وای فای متصل هستند ؟ آیا این امکان وجود دارد که دسترسی آنان را قطع کرد ؟ فرض کنید که شما پسورد خودتان را به شمل موقت به یکی از آشنایان خود داده اید . با این حال مطمئن هستید که کسی در اطراف منزلتان وجود ندارد و فقط شما هستید که به وای فای متصلید ولی باز هم با مشکل کندی اینترنت مواجه هستید و از این وضع شاکی می شوید . اما باید بدانید صحیح ترین راه حل در این زمان این است که شما هر کسی را که بدون اجازه به وای فای شما وصل است را شناسایی کنید و برای همیشه از شر این افراد خلاص شوید بلکه سرعت اصلی اینترنت خود را نیز بدست بیاورید . خوشبختانه جدیدا راه حلی ارائه شده است که موجب شده بتوانید این راه را عملی سازید . ما در ادامه این مطلب در زوم تک سعی داریم شما را با این نرم افزارهای کاربردی آشنا کنیم .

 

چگونه بفهمیم که چه کسی از وای فای ما استفاده می کند ؟ چگونه دسترسی را قطع کنیم ؟

چگونه بفهمیم چه کسانی به وای فای وصل هستند

اگر از روش های کنترل حجم یا حتی سرعت مخفیانه وایرلس مهمان نیست استفاده کنید برای اینکه دسترسی به وای فای را محدود کنید باز هم باید به شما بگوییم که افرادی هستند که خیلی زیرکانه می می توانند به شبکه وایرلس شما نفوذ کند اما در اینجا شما می تواند با استفاده گوشی اندرویدی خود ( گوشی روت شده ) دسترسی بیشتری بر روی افراد داشته باشید ودسترسی غریبه ها را کاملا غیر ممکن سازید.

دانلود و نصب Pixel NetCut برای کنترل کامل دسترسی ها به وای فای و قطع اتصال دیگران در اندروید

برای شروع شما باید برنامه Pixel NetCut را که بصورت کاملا رایگان است از گوگل پلی دانلود نمایید و و بعد از آن روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . دقت داشته باشید که نصب اینگونه برنامه نیاز به روت داشته است .

دانلود نرم افزار از میهن دروید

تنظیمات روتر خود را بررسی کنید

اگر خوش شانس باشید ، می توانید تمام موارد موجود در آن لیست را تشخیص دهید ، اما ممکن است موارد کمی وجود داشته باشد که اطلاعات کافی ندارند. به عنوان مثال ، پس از مرور لیست من ، من با چند دستگاه باقی مانده بودم که در آنها هیچ نام و سازنده ای ذکر نشده بود. با این حال ، من توانستم اطلاعات بیشتری از رابط وب روتر خود دریافت کنم.

با تایپ آدرس IP آن در نوار آدرس مرورگر ، می توانید صفحه مدیریت روتر خود را باز کنید. وقتی به آنجا رسیدید ، به دنبال گزینه ای بگردید که به نظر می رسد “دستگاه های پیوست” یا “لیست مشتری” باشد. با این کار لیست مشابه Wireless Network Watcher به شما ارائه می شود ، اما ممکن است اطلاعات کمی متفاوت باشد. پس از ارجاع متقابل دستگاههای ناشناخته بین این دو ، متوجه شدم که یکی از آنها با عنوان “AzureWave Technology، Inc” در رابط کاربری روتر من ذکر شده است ، اما Wireless Network Watcher نیست. کمی گوگلینگ فاش کرد که این سیستم بارانی Rachio من است ، بنابراین من توانستم آن را علامت گذاری کرده و حرکت کنم.

اگر وسایل بدون برچسب دیگری را در این لیست مشاهده کردید ، وسایل مربوط به اینترنت را که از دست داده اید در اطراف خانه خود بررسی کنید. فهمیدم که Amazon Echo من در لیست نیست ، بنابراین پس از بررسی برنامه الکسا در تلفن من ، توانستم آدرس MAC آن را با یکی از موارد بدون برچسب در Wireless Network Watcher مطابقت دهم.

اگر همه چیز خوب پیش برود ، باید بتوانید همه دستگاه های شبکه خود را شناسایی کنید. اگر مواردی باقی مانده است و شما خانه خود را به دنبال سایر دستگاههای متصل به اینترنت شانه کرده اید و چیزی پیدا نکرده اید ، احتمالاً ممکن است شخصی در این نزدیکی از Wi-Fi شما استفاده کند.

بیشتر بخوانید  رازهایی از هک مودم وایرلس که هکرها دوست ندارند بدانید!

کنترل نمودن ، جستجو کردن ، و شناسایی افراد و همچنین دستگاه های اطراف متصل به وای فای در اندروید

قطع اتصال افراد متصل به وای فای با گوشی : زمانی که برنامه را باز می کنید با یک پیغام روبرو می شوید که از شما می خواهد مجوز دسترسی به تمام بخش های گوشی به عنوان کاربر ارشد به آن بدهید . (Superuser access request ) Grant را باید لمس نمایید تا بتوانید به منوی اصلی بروید و بعد از آن باید Scan را انتخاب نمایید تا برنامه همه دسترسی های موجود به وای فای را نمایش بدهد. در این قسمت لازم است بدانید که اگر می خواهید از برنامه استفاده کنید و از هک شدن وای فای جلوگیری نمایید و همچنین از دزدی جلوگیری کنید باید گوشی اندرویدی خودتان را به وای فای مرتبط وصل کنید .

چه کسانی از وای فای من استفاده میکنندنحوه ی نمایش افراد وصل شده به وای فای در اندروید و همچین قطع دسترسی آنها

نرم افزار جلوگیری از استفاده دیگران از وای فای : لیستی از تمام اتصالات به همراه آی پی یا آدرس مک آن ها پس از اینکه اسکن به صورت کامل انجام شد برای شما به نمایش در خواهد آمد . اگر با اطلاعات داده شده نمی توانید متوجه شوید که چه کسی به وای فای شما متصل است شما می توانید روی هر یک از آنها کلیک کنید تا تا نام سازنده دستگاهی که هم اکنون مشغول استفاده از وای فای شما می باشد برای شما نشان داده شود . اگر می خواهید این کار را برای خود راحت تر کنید می توانید مقابل هر دستگاه روی آیکن قلم شکل کلیک کنید و برای هر یک یک نام مستعار درج کنید .

قطع افراد متصل به وای فایافزون بر این قلم شکل روبروی هر دستگاه یک سوییچ بزرگ قرار داشته است . شما می توانید با استفاده از این سوییچ ها دسترسی تمام افراد غریبه را قطع نمایید . تنها برای این کار لازم است تا زبانه را به سمت جلو بکشید تا به رنگ سبز شود و پس از آن همه دستگاههایی را که به وای فای شما متصل هستند توسط شما هک شوند و ارتباطشان قطع گردد.


مقالات امنیت مودم : رازهایی از هک مودم وایرلس که هکرها دوست ندارند بدانید!


همانگونه که برای شما توضیح دادیم شما می توانید با استفاده نمودن از برنامه Pixel NetCutبدون اینکه به روش های دیگری مانند مخفی کردن شبکه وای فای و جلوگیری از دیده شدن متوسل شوید ، بتوانید همه چیز را تحت کنترل خود قرار دهید و ارتباط دیگران را از وای فای خود به وسیله اندورید قطع نمایید .

اگر شما هم دوست دارید این روش ها را بدون هیچ مشکلی انجام دهید باید این مراحل را به دقت مطالعه کنید و سپس مطابق آن ها عمل کنید تا در حین اجرای برنامه با مشکلی مواج نشوید .

واقعا چه کسی به وای فای من متصل شده ؟

این سوال بسیاری از افرادی است که امروزه از اینترنت استفاده میکنند . متاسفانه نرم افزار های بسیاری برای هک وای فای ارائه شده است که بسیاری از کاربران اینترنتی از حضور این نرم افزار ها دچار مشکل شده اند . امیدوارم این مقاله مشکل شما را حل کرده باشد .

نرم افزار های هک وای فای

نرم افزار های هک وای فای بسیار زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد ، اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید ، استفاده از نرم افزار های هک وای فای علاوه بر اینکه باعث ضایع شدن حق دیگران می شود از نظر شرعی و قانونی دارای مشکل است . پس با رعایت حق و حقوق دیگران و عدم استفاده از نرم افزار های هک وای فای حق دیگران را پایمال نکنیم !

اگر علاقه زیادی به آموزش در حوزه امنیت وای فای دارید پیشنهاد میکنم حتما مقاله های زیر را هم مطالعه نمایید :

1- تنظیمات مودم  2- ۹ روش برای افزایش سرعت وای فای 3- امنیت مودم وایرلس

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : چه کسانی به وای فای متصل هستند ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *