چه خبر از امکانات جدید واتس آپ؟

یک گزارش جدید از آلمان می گوید که نرم افزار پیام رسانی محبوب واتس آپ در حال افزودن ویژگی های جدید به برنامه و برخی اصلاحات است. به عنوان مثال اسکرین شاتهایی از ورژن بتا 2.16.7.257 واتس آپ نشان می دهند که نرم افزار قابلیت اشتراک گذاری موزیک میان کاربران را خواهد داشت. آهنگ های ذخیره شده در گوشی امکان اشتراک گذاری درست مثل موزیک های اپل را خواهند داشت. برای به کار انداختن این ویژگی، هر دوی فرستنده و گیرنده باید اشتراک سرویس پخش موزیک اپل را داشته باشند. وقتی ویژگی اشتراک گذاری موزیک به کار افتد، یک پخش کننده موزیک در صفحه نمایش با کاور سی دی آهنگ ظاهر می شود.

شکلک های بزرگ. بله درست خواندید. شکلکهای بزرگ. بر اساس گزارشی که چند روز پیش منتشر شد، این شکلکها به زودی به واتس آپ اضافه خواهند شد. آنها به اندازه شکلکهای سیستم عامل  ios 10  خواهند، یعنی سه برابر اندازه معمولی.

در گروه های عمومی واتس آپ، امکان فرستادن مطالب توسط هر کسی که لینک به آن گروه خاص را دارد، وجود دارد. با این حال، اگر میدیران بخواهند گروه چت عمومی را ببندند به آنها اجازه حذف لینک داده می شود. اگر در یک چت نام افرادی در دفتر تلفن موجود باشد، به کاربران علامت داده خواهد شد.

همانطور که گفتیم، این ورژن واتس آپ بتا می باشد. در نهایت این ویژگی ها از ورژن فیسبوک نرم افزار و در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رقابت میان تلگرام و واتس آپ

نظرات در مورد : چه خبر از امکانات جدید واتس آپ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *