چند نکته ی مهم جهت نگه داری بهتر اتومبیل در فصل زمستان

فصل زمستان

با آمدن فصل زمستان و افت شدید درجه حرارت هول شرایط برای حفظ و نگه داری از اتومبیل ها سخت تر می شود، فرقی هم نمی کند که اتومبیل شما در حال رفت و آمد باشد یا اینکه برای مدتی طولانی یا کوتاه در جایی راکد پارک شده باشد. قبل از خواندن ادامه این خبر می بایست بدانید که این راه کار هایی که در این جا به آن ها می پردازیم توسط کمپانی RK motors که در زمینه ی تجارت انواع اتومبیل ها از جمله نمونه های کلکسیونی فعالیت می کنند.

تعویض روغن برای اتومبیل قبل از خواباندن آن برای مدت طولانی در فصل سرما نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه برای اتومبیل بسیار مفید است، چون بعد از اینکه در فصل های گرم تر یا هر موقع دیگر که برای اولین بار استارت بزنید، قطعات متحرک موتور توسط روغنی كاملا تمیزو تازه و دست اول محافظت خواهند شد.

فصل زمستانچنان چه شما از یک اتومبیل به مدت طولانی استفاده نکنید اجزای متحرک و انعطاف پذیر به مرور دچار زنگ زدگی و خشکی تا حتی در مواقعی دچار ترک خوردگی می شوند که این حالت ها در فصول سرد تر و بارانی سال بیشتر می شود، که برای جلوگیری از این حالت نا خوشایند می توان این قسمت ها را با روغن کاری برای حرکت اولیه در چند ماه بعد یا بیشتر آماده نگه داشت.

برای نگه داری از باتری در حالت کلی سه روش وجود دارد، می‌ توان باتری را از مدار اتومبیل خارج کرد، می‌ توان از شارژر های برای باتری اتومبیل استفاده کنید و یا اینکه می توانید باتری ماشین را در مدار اتومبیل خارج نکرد ولی بهترین روش برای نگه داری از باتری ماشین می باست باتری را از مدار ماشین جدا کرد و هر از چند گاهی آن را به اتومبیل خود وصل کرده و برای چند دقیقه اتومبیل را روشن کنید.

فصل زمستانخروجی اگزوز اتومبیل یا را های ورودی هوا به داخل موتور جای گرم و خوبی برای قایم شدن حیوانات است برای همین بعد از خاموش کردن ماشین و سرد شدن اگزوز آن به وسیله ی پارچه یا بست هایی این راه های هوایی را مسدود کنید تا از ورود این حیوانات به داخل آن جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید  هامر ای وی الکتریکی جی ام سی؛ هر چیزی که باید درباره‌ی رقیب جدید سایبرتراک ضد گلوله بدانید!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.3/5 - (30 امتیاز)

نظرات در مورد : چند نکته ی مهم جهت نگه داری بهتر اتومبیل در فصل زمستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *