چند دلیل کاملا قانع کننده برای اینکه ثابت کنیم آیفون SE از هر آیفون دیگری بهتر است

آیفون SE

آیفون SE : شرکت اپل تا چند روز دیگر گوشی آیفون جدید خود را روانه ی بازار می‌کند، اگرچه این گوشی سریع ‌ترین و قدرتمندترین گوشی ساخته شده ی این شرکت است اما مسئله ی مهم در مورد این گوشی قیمت بالا ی آن است، چیزی حدود 1000 دلار می باشد.

با این حال برای کسانی که به دنبال خرید گوشی اپل هستند می توانیم گوشی آیفون SE را پیشنهاد دهیم. حال می خواهیم برای شما چند دلیل بیاوریم تا ثابت کنیم چرا این گوشی از گوشی آیفون X بهتر است.

قیمت: قیمت گوشی آیفون SE نسبت گوشی آیفون X خیلی کمتر است، قیمت این گوشی ۳۰۵ دلار است در حالی که آیفون X قیمتی باور نکردنی ۱۰۰۰ دلار را دارد.

دوربین با کیفیت: در دوبین این گوشی ما می توانیم از ویژگی های لرزشگیر اپتیکال و همچنین wide color capture که در آیفون های جدید شاهد آن هستیم، بهره ببریم.

نمایشگر ۴ اینچی و اندازه ی مناسب آن: گوشی آیفون X جدید دارای بلندای ۶ اینچی و پهنای ۳ اینچی است و برای افرادی که خواهان گوشی بزرگ نیستند، بسیار جذاب می باشد.

بهره مندی از آخرین ورژن سیستم عامل iOS : این گوشی به نسبت گوشی های جدید شرکت اپل که دارای سیستم عامل جدید و بروزرسانی شده هستند، قدیمی تر است ولی این موضوع در حالی است که آیفون SE نیز از همان سیستم عامل جدید و بروز شده تنها با یک بروزرسانی بهره می برد.

 

آیفون SE یکی از گوشی های محبوبیست که پس از آیفون 6 به بازار عرضه شد و کمپانی اپل به این دلیل این گوشی را عرضه کرد که بسیاری از کاربران طراحی آیفون 5 اس را بیشتر می پسندیدند تا آیفون 6 و این کمپانی برای اینکه طرفداران خود را بتواند حفظ کند، مجبور به تولید آیفون SE شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار با تاخیر سیستم عامل iPadOS 16

نظرات در مورد : چند دلیل کاملا قانع کننده برای اینکه ثابت کنیم آیفون SE از هر آیفون دیگری بهتر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *