چقدر درباره گوشی OnePlus One میدانید؟

چقدر درباره گوشی OnePlus One میدانید؟

یکی از موسسان OnePlus، کارل پی، در مصاحبه ای اعلام کرد که این کمپانی توانسته از زمان عرضه OnePlus One تا کنون، 1.5 میلیون از این گوشی را بفروشد. در حال مصاحبه با Wall Street Journal پی گفت که این گوشی در سال اول، بیشتر از انتظار آن ها فروش داشته است.
در حال صحبت راجع به جایگاه کمپانی، پی گفت که OnePlus میتواند در میان کمپانی هایی که گوشی های ارزان قیمتی میسازند مانند زیاومی و بازیکنان اصلی مانند اپل و سامسونگ قرار بگیرد. زمانی که از او پرسیده شد چطور میخواهند با کمپانی هایی مانند اپل و سامسونگ رقابت کنند، موسس 25 ساله کمپانی گفت :” خلاقیت به خرج میدهید، بزرگ میشوید، کند میشوید، بازار تغییر میکند، شما میمیرید. مسلما بچه کوچولو ها باعث اختلال کله گنده ها میشوند”
بعد توضیح داد که بازار چگونه تغییر کرده است، ” قبلا، مصرف کنندگانی با اطلاعات کم این موضوع را باور داشتند که هر چه محصول گران تر باشد، کیفیت آن بهتر است. با وجود اینترنت و نظرات کاربران، این قضیه به طور کامل در حال تغییر است. نه فقط گوشی ها، بلکه رستوران ها نیز همین گونه هستند، همه چیز به همین صورت است.” یاد آوری میکنم که گوشی OnePlus One آپریل سال گذشته به طور جهانی معرفی شد.
این کمپانی از زمان شروع عرضه در جون، از یک سیستم دعوتی استفاده میکرد. در حالی که این سیستم بازخورد های منفی زیادی از طرف مصرف کنندگان دریافت کرده، پی میگوید کمپانی باید میزان عرضه و فروش خود را متعادل نگه میداشت. همچنین واقعا جای تقدیر دارد که چگونه با وجود دو رقیب بزرگ در بازار، این کمپانی توانسته تنها با فروش یک محصول، به نقطه عطف بازار برسد، آن هم تنها با سیستم دعوی. این کمپانی در آپریل امسال، این سیستم را حذف کرد.
این کمپانی قبلا گفته بود که انتظار دارد در سال 2014 یک میلیون فروش داشته باشد اما این موضوع به واقعیت تبدیل نشد. کمپانی OnePlus اماده رونمایی از گوشی جدید خود، OnePlus 2 در یک برنامه واقعیت مجازی در 27 جولای است.

نکات مثبت

• عملکرد سریع
• نمابشگر مناسب
• قیمت مناسب
• سیستم عامل منعطف CyanogenMod

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های اندرویدی"خرداد۱۳۹۳″

نکات منفی

• دوربین متوسط
• عمر باتری کم
• به آسانی در دسترس نبودن

 

در ابن باره بیشتر بخوانید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چقدر درباره گوشی OnePlus One میدانید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *