چرا بعضی از پیچ های اینستاگرام را نمی توانیم فالو کنیم؟

علت فالو نشدن پیچ در اینستاگرام

کلید فالوو به عنوان یکی از اصلی ترین کلیدهای می باشد که در اینستاگرام است. گاهی ما نمی توانیم یک پیچ را فالو کنیم و با پیغام بلاک فالو و محدودیت استفاده از این گزینه روبرو می شویم.در ادامه این پست قصد داریم علت های این مشکل و رفع آن را بررسی نماییم.

ترفندهای اینستاگرام ( حل مشکل بلاک فالوو)

اگر شما نمی توانید هیچ صفحه ی را فالوو کنید و برای شما صفحه سفیدی نمایش داده می شود در چنین مواقعی احتمال زیاد با مشکل Security Code روبرو هستید. بدین معنی که شماره موبایل خود را وارد نکرده اید و باید شماره را وارد کنید تا تایید گردد. پس از اینکه شمارتان را وارد نمودید از طریق پیامک یک کد برایتان ارسال می شود که باید در کادر مخصوص اینستاگرام آن را بنویسید تا تایید شدن شماره تان به درستی انجام گردد.

 

علت محدودیت فالوو در اینستاگرام

گاهی ممکن است سرعت اینترنتان پایین باشد و همین موضوع مشکلاتی را برای شما در خصوص فالوو کردن پدید آورد در چنین مواقعی باید کمی صبر کنید تا صفحه به صورت کامل لود شود و در نهایت پیچ مورد نظرتان را فالوو نمایید.

1)بلاک شدن کاربر : اگر شخصی شما را بلاک کرده باشد شما قادر نخواهید بود که پیچ او را فالوو کنید و شما نمی توانید پست های او را مشاهده نمایید.

2)فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر :  گاهی برخی از پیچ ها که بر خلاف قوانین ایران عمل می کنند پیچشان فیلتر می شود و شما قادر نیستید که آن را فالوو نمایید.

دو مورد بالا زمانی است که شما تنها نمی توانید برخی از پیچ ها را فالوو کنید اما اگر نمی توانید هیچ پیچی را در اینستاگرام فالو کنید مشکل دیگری دارید که در ادامه به آنها اشاره شده است.

1) به حد مجاز رسیدن فالورهای اکانت شما : گاهی به رسیدن فالورهای شما به حد مجاز دیگر نمی توانید پیچی را فالوو کنید مثلا اگر کسی شما را فالوو نکرده باشد شما می توانید 600 نفر را فالوو کنید .

2)لایک و فالوو بیش از حد در یک زمان : گاهی اینستاگرام خودش افراد را محدود می کند به دلیل اینکه در زمان کوتاهی بیش از حد مجاز تصاویر یا پیچ ها را فالوو می کنند.

بیشتر بخوانید  Threads، اپلیکیشن جدید اینستاگرام

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا بعضی از پیچ های اینستاگرام را نمی توانیم فالو کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *