پی 20 لایت هوآوی با نام Nova 3e به میدان آمد!

پی 20 لایت

در مدتی کم تر از یک هفته , شرکت هوآوی دو گوشی جدید خود را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. این دو گوشی که با نام های پی 20 و پی 20 پرو به عنوان پرچم داران سال 2018 شرکت هوآوی اعلام شده اند. در این میان هوآوی از یک گوشی جدید به نام نوا 3 ای را که یک گوشی میان رده است معرفی خواهد کرد. نوا 3 ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که بسیاری از ویژگی ها با پی 20 لایت مشترک بوده و مشابه هم هستند.

نمایشگر این پرچم دار از نوع IPS است و اندازه آن 5.84 ثبت شده است. رزولوشن ال سی دی آن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ می باشد. این بار هوآوی برای افزایش صفحه نمایش خود از یک بریدگی در لبه بالایی استفاده کرده است. کاور روی نمایشگر از جنس شیشه ای 2.5 D می باشد. پوشش روی صفحه نمایش نوا 3 شیشه ای دو لایه است که اطراف آن را فرمی فلزی پوشانده است.

پی 20 لایت

اندازه نمایشگر نوا 3 , ۵.۸ اینچی FHD+ با نسبت ابعاد ۱۹:۹ از نوع IPS LCD است که بسیار به پی 20 لایت شبیه است. رم هر دو گوشی 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی آن ها نیز با هم برابر بوده و 64 گیگا بایت می باشد. دوربین جلو هوآوی نوا 3 در مقایسه با پی 20 لایت قوی تر بوده و 24 مگا یکسل است ولی دوربین سلفی پی 20 کمی ضعیف تر بوده و 16 مگاپیکسلی است.

باتری مورد استفاده در هر دو گوشی یکسان است و یک باتری 3000 میلی آمپری برای آن ها در نظر گرفته شده است. چرا که پردازنده ای که در هر دو استفاده شده کایرین ۶۵۹ با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 و واحد پردازش گرافیکی Mali-T830 MP2 می باشد. هوآوی نوا 3 در سه رنگ رز طلایی , مشکی و آبی تولید می شود. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل ۶۴ گیگا بایتی آن , 316 دلار و برای مدل 128 گیگابایتی 384 دلار می باشد , در مقابل پی 20 لایت در رنگ های مشکی صورتی و آبی تولید شده است و قیمت آن 468 دلار می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پی 20 لایت هوآوی با نام Nova 3e به میدان آمد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *