پیکسل باد ، اولین هدفون بی سیم شرکت گوگل

پیکسل باد

گوگل در طی مراسم معرفی محصولات جدید خودش اولین هدفون بی سیم اش را به اسم پیکسل باد معرفی کرد که قرار است در پاییز امسال به کاربران عرضه شود. این هدفون که به شکل گرد و کروی شکل طراحی شده است دارای چندین کنترل حرکتی مثل سوایپ یا لمس برای عوض کردن آهنگ و یا پاسخگویی به تماس های تلفنی یا تنظیم میزان بلندی صدا می باشد.

با لمس کردن گوشی سمت راست این هدفون دستیار شخصی گوگل فعال می شود که برای مسیریابی، ثبت یادآوری ها و یا دسترسی به موسیقی و پیغام ها به کار میرود. طبق گزارشات موجود درباره این هدفون با یک بار شارژ کردن می توان تا ۵ ساعت با آن کار کرد. دقیقا مثل گوشی های پیکسل، این محصول نیز در ۳ رنگ سیاه، سفید و آبی عرضه می شود. قیمت این محصول در حال حاضر ۱۵۹ دلار است. گفته می‌شود که در سایت های خرید آنلاین رنگ سفیدش موجود است اما رنگ های سیاه و آبی تا شش هفته دیگر به بازار خواهد آمد.

پیکسل باداین هدفون به یک باتری ۶۲۰ میلی آمپری مجهز است که به این دستگاه این اجازه را میدهد که با هر بار شارژ چندین دفعه از آن استفاده کنیم. این دستگاه در کل می تواند تا ۲۴ ساعت موزیک پلی کند. شارژر هدفون پیکسل باد از نوع USB-C است. همچنین باید بدانید که برای استفاده از این هدفون می بایست از یک گوشی تلفن همراه با سیستم عامل اندروید مارشمالو یا نسخه های بالا تر استفاده کرد، طرز وصل شدن هدفون به گوشی از طریق Fast pair می باشد.

اگرچه این هدفون به هر دستگاهی که دارای بلوتوث باشد وصل میشود اما کاربران تلفن های پیکسل میتوانند از امکانات ویژه ای برخوردار باشند برای مثال گوگل می گوید که این دسته از کاربران می توانند از Google translate به طور همزمان استفاده کنند، در این روش مردم با هدفون صحبت می کنند و بلندگوی موبایل گفته های آنها را به زبان مقصد ترجمه می کند و گفته می شود که این سیستم با ۴۰ زبان زنده ی دنیا سازگار است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 14 با ویژگی مناسب از راه می رسد

نظرات در مورد : پیکسل باد ، اولین هدفون بی سیم شرکت گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *