پیش فروش ایران خودرو چه شرایطی خواهد داشت ؟

پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو | مدتی پیش گروه خودروسازی سایپا به منظور بهبود شرایط بازار و توازن بازار خودروهای داخلی در بین افراد جامعه یک سیستم پیش فروش اینترنتی فراهم نمود در این میان بسیاری از افراد اقدام به ثبت نام اینترنتی برخی از خودروهای این گروه خودروسازی نموده اند. اکنون گروه خودروسازی ایران خودرو نیز تصمیم دارد که 40 هزار خودرو را به صورت پیش فروش اینترنتی انجام دهد.

پیش فروش ایران خودرو

بر اساس اظهارات مدیران ایران خودرو، این کمپانی به دنبال فروش محصولات به مصرف كنندگان حقیقی می باشد و همچنینی در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی نظیر داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در هنگام ثبت نام بطئر خود اظهاری اخذ نموده و در هنگام تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت تا در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه، ودیعه عینا بازگشت خواهد شد.

پیش فروش ایران خودرو

معاون مدیریت دربازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام نمود:

طرح پیش فروش ویژه 40 هزار خودروی برخی از محصولات این گروه خودروسازی بعد از دریافت مجوزهای لازم به زودی اجرایی خواهد شد. گروه خودروسازی ایران خودرو به عنوان پیشتاز در صنعت تولید خودرو كشور، در هر زمانی ثبت نام با ابتكاری جدید سعی در توزیع عادلانه خودروها میان مشتریان واقعی و هموطنان گرامی دارد. خودروسازی ایران خودرو در این بین محدود کردن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا اشخاص بدون خودرو با اعتماد به مشتریان و تكمیل فرم خود اظهاری را در برنامه ی خود قرار داده است. در طی این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود كننده پیشین، لیست كد ملی اشخاصی كه در ثبت نام اخیر گرئه خودروسازی سایپاموفق به ثبت نام شده اند از این شرکت دریافت و امكان ثبت نام آنان نیز وجود نخواهد داشت.

گروه خودروسازی ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف كننده حقیقی می باشد و در نتیجه در طی فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی نظیر داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودروها در هنگام ثبت نام بصورت خود اظهاری دریافت و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم ، مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت و در صورت ثابت شدن خود اظهاری اشتباه ودیعه دقیقا به همان صورت بازگردانده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید  نمایشگاه داران در پیش فروش سایپا شرکت نداشتند !

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش فروش ایران خودرو چه شرایطی خواهد داشت ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *