پیش فروش آیفون XS اپل کمتر از انتظار بود

پیش فروش آیفون XS

پیش فروش آیفون XS | هفته ی گذشته کمپانی اپل از سری جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد را شگفت زده کرد ولی بر اساس گفته های منابع معتبر گویا میزان پیش فروش پرچمدار کوپرتینویی ها یعنی آیفون XS کمتر از حد انتظار تا این لحظه بوده است. به هر حال هنوز هم پیش فروش این گوشی هوشمند و محبوب ادامه دارد تا اینکه عرضه ی رسمی آن آغاز گردد.

پیش فروش آیفون XS

مینگ‌ چی کو، افشاگر معروف دنیای گوشی های هوشمند، در جدیدترین تحلیل خود گفته است که میزان پیش‌ فروش آیفون XS از چیزی که انتظار می‌ رفت، کمتر بوده ولی با این‌ حال، ایشان به‌ افزایش میزان تقاضا برای خرید گوشی آیفون XS مکس خوش‌ بین می باشد و می‌‌ گوید که عرضه‌ ی آیفون XR در آبان ماه، می‌ تواند کمک بسیار زیادی به میزان فروش‌ آیفون‌ های 2018 نماید.

ایشان در ادامه ی سخنان خود گفته است که میزان پیش‌ فروش ساعت هوشمند اپل واچ سری 4، بیش تر از حد انتظار بوده است و کو چنینی موضوعی را به قابلیت های کاربردی این ساعت هوشمند، مانند قابلیت ثبت نوار قلب نسبت داده است. انتظار داریم که کمپانی اپل بتواند تا پایان سال 2018 میلادی، 18 میلیون از ساعت‌ های جدید خود را به‌ فروش برساند. مینگ چی کو همچنین در ادامه ی صحبت های خود گفته است که اگر کمپانی اپل بتواند قابلیت ثبت نوار قلب را هر چه سریعتر به سایر کشورها به‌ غیر از ایالات متحده نیز بیاورد، می‌ تواند درآمد بسیار زیادی را از فروش ساعت خود کسب نماید.

پیش فروش آیفون XS

مینک چی کو، نسبت به فروش آیفون 10 آر نیز بسیار خوش‌ بین می باشد. بر اساس موضوعی که این تحلیلگر شناخته‌ شده ی دنیای موبایل پیش‌ بینی نموده است، ارزان‌ ترین آیفون 2018 اپل چیزی حدود 55 تا 60 درصد از فروش آیفون‌ های جدید را در آینده به‌ خود اختصاص می دهد. این موضوع درحالی است که نمی‌ توان انتظار داشت آیفون XS بتواند رقم فروش زیادی را برای خود ثبت نماید.

 

مطالب مرتبط 

بیشتر بخوانید  آیپد ویژگی Sideloading را از دست می دهد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش فروش آیفون XS اپل کمتر از انتظار بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *