پیشرفت چشمگیر کمپانی هوآوی

کمپانی هوآوی

کمپانی هوآوی یکی از شرکت های تازه کار اما بسیار موفق در زمینه تولید گوشی های هوشمند است. این شرکت با تولید چندین میلیون دستگاه در طول سال توانسته رتبه سومین شرکت پر فروش گوشی همراه را از آن خود کند. با توجه به استقبال بسیار خوب از محصولات این شرکت , هوآوی تصمیم گرفته تولید قطعات سخت‌ افزاری محصولاتش را خصوصی سازی کند.

شرکت هوآوی توانست با تولید محصولات و گوشی های هوشمند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. البته باید گفت قیمت های مناسب این شرکت در این محبوبیت بی تاثیر نیست. هوآوی با پیشگیری سیاستی توانست جای پای خود را در میان شرکت های بزرگ سفت کرده و به یکی از پر فروش ترین برند های جهانی تبدیل شد. این شرکت با تولید گوشی های میان رده با قیمت های مقرون به صرفه , تقریبا راه خود را به هر خانه ای باز کرد. کشور هایی مثل هند و ایران به بازار مصرف کننده این شرکت تبدیل شده و به رشد اقتصادی آن کمک کردند.

اکنون هوآوی تا حدی پیشرفت کرده که قصد دارد لوازم جانبی و حاشیه محصولات و گوشی های موبایل خود را نیز به طور اختصاصی تولید کند. قطعا این کار در کنار فروش گوشی های موبایل سود زیادی برای هوآوی به همراه خواهد داشت. تأییدیه رسمی این کار توسط هوآوی صادر شده است.

کمپانی هوآوی یکی از کمپانی های چینی است که هم اکنون قصد دارد به رقابت با برندهای معروف دنیا نظیر اپل، سامسونگ و سونی برخیزد و تاکنون نیز عملکرد این کمپانی بسیار مطلوب گزارش شده است و توانسته با سرعت بسیار زیادی در این عرصه فعالیت نماید. همانطور که می دانید هم اکنون در زمینه ی تولید محصولات جانبی، کمپانی سونی یکی از پرچمداران به حق در این عرصه می باشد که واقعا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم هوآوی در این خصوص چه کارهایی انجام خواهد داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی جدید هواوی : Huawei honor 8 Lite

نظرات در مورد : پیشرفت چشمگیر کمپانی هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *