ویسپی ( Wispi ) پیام رسانی قدرتمند و بومی برای تبادل اطلاعات+ دانلود

ویسپی

پیام رسان Wispi : ویسپی نامی آشنا برای کاربران شبکه های اجتماعی است ، این پیام رسان از سال های گذشته پا به عرصه شبکه های اجتماعی آنلاین گذاشته است ، البته ساختار ساده و کاربردی ویسپی توانسته کاربران زیادی را به سمت این اپلیکیشن کاربردی بکشاند. در ادامه به بررسی ویسپی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

معرفی اپلیکیشن ویسپی

بررسی ویسپی

 امروزه اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که در زمینه چت و گفتگو به کاربران کمک می کنند . کاربران در طی سال ها به اپلیکیشن های پیام رسان وابستگی های شدیدی داشته اند ، خصوصا اپلیکیشن های که علاوه بر گفتگوی متنی می توانند ارسال فایل های مالتی مدیا و …. را برای آنها مهیا سازند.

یکی از اپلیکیشن های قدرتمندی که بسیار در این حیطه موفق بوده است اپلیکیشن Wispi می باشد،این اپلیکیشن چینی در میان کاربران شناخته شده نیست اما سعی دارد با قابلیت های زیادی مانند برقراری تماس های رایگان اینترنتی خود را در میان کاربران خصوصا ایرانی ها جای کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این اپلیکیشن آشنا کنیم ( با زوم تک همراه باشید) .

ویسپی زیر ذره بین

بعد از اینکه اپلیکیشن را نصب نمودید باید شماره خودتان را در آن وارد کنید تا کد فعال سازی اپلیکیشن برای شما ظاهر شود که پس از آن اپلیکیشن برای شما فعال شود. کار با این اپلیکیشن بسیار راحت است و نیازی به داشتن هیچ مهارتی نداشته است .

آیکن ها و فونت ها در این اپلیکیشن به ساده ترین حالت و در رنگ خاکستری هستند اما می توانیم بگوییم این رنگ آمیزی ساده شاید برای کاربران خسته کننده باشد. نحوه ی چیدمان منوها در این برنامه به صورت دسته بندی شده است اما تعداد صفحه های که در این برنامه وجود دارد ممکن است برای برخی از کاربران سردرگم کننده باشد.

درنهایت می توانیم بگوییم رابط کاربری در این برنامه جذاب نیست . در این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می توان اسم و عکس و وضعیت برای پروفایل خود قرار داد می توانید یک کالر آیدی ویدئویی برای خود بسیازید. این ویدئو زمانی کاربرد دارد که مخاطبین شما در هنگام آفلاین بودنتان با شما تماس می گیرند .

پیش تر نیز گفتیم این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می تواند امکان چت و گفتگو را برای شما مهیا کند بلکه می توانید به برقراری تماس اینترنتی نیز بپردازید.

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت ویسپی

یکی از مهم ترین قابلیت های که این اپلیکیشن دارد تماس اینترنتی آن است .  هنگامی که در اپلیکیشن ثبت نام می کنید به شما یک دلار آمریکا داده می شود که می توانید از آن برای برقراری تماس های اینترنتی خود با شماره متفاوت از دیگر کشورها استفاده کنید. شما می توانید در منوی Table Rates نرخ مربوط به تماس های خود را مشاهده نمایید.

نکته ی جالب در رابطه با این اپلیکیشن این است که هزینه ی تماس برای کشورهای آمریکا و انگلستان رایگان در نظر گرفته شده است .

در این اپلیکیشن شما می توانید دوستان فیسبوکی خود را پیدا کنید ، حتی می توانید افراد را بر حسب موقعیت جغرافیایشان پیدا کنید یا بر اساس نام کاربری شان جستجو نمایید. افرادی که عضو اپلیکیشن ویسپی هستند و در نزدیکی شما قرار دارند نیز در قسمت Search By Location برای شما دیده می شوند که می توانید برای آنها درخواست دوستی بفرستید و همچنین با آنها به گفتگو بپردازید.

خوشبختانه هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را از کافه بازار یا آپ استور دانلود نمایید.

wispi

ویسپی

امنیت پیام رسان ویسپی

ویسپی یکی از پیام رسان های امن در ایران به شمار می رود ، با توجه بررسی های انجام شده که در ویدئوی زیر ارائه شده ، امنیت کاربران برای بحث دسترسی به شماره کاربران در این شبکه اجتماعی امکان پذیر نیست این در حالی است که شبکه اجتماعی مثل سروش با دسترسی به کدها می توان به شماره تلفن فرد دسترسی داشت.

 

3.1/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : ویسپی ( Wispi ) پیام رسانی قدرتمند و بومی برای تبادل اطلاعات+ دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *