قابلیت برقراری تماس گروهی در پیام رسان Duo گوگل در حال آزمایش است

پیام رسان Duo گوگل

این روزها در بسیاری از پیام رسان ها و حتی شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک قابلیت برقراری تماس تصوری فراهم گردیده است و بسیاری از پیام رسان ها نیر پا فراتر گذاشته علاوه بر امکان برقراری تماس تصویری، قابلیت برقرار تماس تصویری به صورت دسته جمعی را فراهم نموده اند. در این میان کمپانی گوگل نیز تصمیم گرفته است تا تنها پیام رسان خود Duo را به این قابلیت تجهیز نماید.

پیام رسان Duo گوگل

این کمپانی ابر قدرت در برنامه‌ ی آپدیت پیام‌ رسان تصویری خود به نام Duo تصمیم دارد تا چند قابلیت جدید به این اپلیکیشن افزوده که کاربران از گذشته تا به امروز خواستار این قابلیت ها بوده‌ اند. بر اساس ادعای سایت های خبری خارجی، کمپانی گوگل هم اکنون درحال‌ بررسی و تست قابلیت تماس گروهی در نسخه‌ ی اندرویدی این پیام رسان می باشد. این قابلیت از تماس‌ های گروهی 7 نفره پشتیبانی به عمل آورد.

هر چند که قابلیت تماس تصویری گروهی ۷ نفره در این پیام رسان احتمال دارد تا به‌ اندازه‌ی تماس گروهی 32 نفره در پیام رسان FaceTime کوپرتینویی ها جذابیت نداشته باشد اما قابلیت برقراری تماس‌ های تصویری گروهی در اپلیکیشن Duo بسیار ساده می باشد. برای انجام این کار تنها لازم است تا گروهی تشکیل بدهید و سپس تماس خود را آغاز نمایید. البته یکی از محدودیت‌ های موجود در این ویژگی این است که نمی‌ توان در میانه‌ ی تماس های گروهی فرد جدیدی را به گروه افزود.

پیام رسان Duo گوگل

قابلیت دیگری هم در دست بررسی است؛ قابلیت روشن‌ نمودن تصاویر در نور کم زمان برقراری تماس تصویری . با بهره گیری از این قابلیت کیفیت تصاویر در زمان برقراری تماس تصویری در جاهایی بهبود پیدا می کند که نور کافی وجود ندارد. البته لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی برای عموم قابل دسترسی خواهد بود و در حال حاضر نیز تنها بعضی از کاربران می‌ توانند این قابلیت را به صورت آزمایشی در اختیار داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت برقراری تماس گروهی در پیام رسان Duo گوگل در حال آزمایش است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *