پیام رسان سنجاب (Squirrel) یاهو متولد شد !

Squirrel

پیام رسان سنجاب : این روزها پیام رسان های محبوب بسیاری وجود دارند که کاربران از آن ها استفاده می نمایند و دیگر گویا جایی برای انتشار پیام رسان جدید وجود ندارد اما در این میان یاهو قصد دارد در این آشفته بازار شانس خود را امتحان نماید. این شرکت ساعاتی پیش از یک پیام رسان جدید به نام سنجاب (Squirrel) رونمایی به عمل آورد و کاربران را به استفاده از این پیام رسان دعوت کرد.

بررسی پیام رسان سنجاب

یکی از تفاوت های اساسی Squirrel با سایر پیام رسان ها در سازماندهی چت ها می باشد و در واقع این پیام رسان نسخه ی مدرنی از همان چت روم قدیمی یاهو می باشد که با اسفاده از آن می توانید با سایر کاربران گروه هایی با موضوعات مختلف درست کنید و در آن گروه ها به گفتگو بپردازید. این پیام رسان علاوه بر اینکه قابلیت بی صدا کردن اتاق ها را دارد، می توانید در اتاق های مخفی با دوستان نزدیک خود نیز صحبت کنید  و همچنین با استفاده از قابلیت Blasts مطمئن شوید که همه ی اعضای گروه نمی توانند پامتان را مشاهده نمایند.

Squirrel

در این پیام رسان نیز شما می توانید به راحتی فایل های مختلفی را به اشتراک بگذارید و این قابلیت اولین باری نیست که توسط پیام رسان ها ارائه شده است. پیام رسان Slack نیز همانند Squirrel می باشد؛ اما یکی از تفاوت هایی که میان این پیام رسان ها وجود دارد این است که Slack تنها کسب و کارهای کوچک را مورد هدف قرار داده است ولی Squirrel تصمیم گرفته است که کاربران عادی فضای مجازی را نیز به سمت خود بکشاند.

لازم به ذکر است که این پیام رسان به انتشار جهانی نرسیده و قطعا برای دانلود آن باید حتما از افرادی که این پیام رسان را استفاده می کنند، یک دعوت نامه دریافت نمایید. اینکه پیام رسان نوپای یاهو می تواند در میان کاربران محبوبیت پیدا کند یا نه، زمان این مسئله را مشخص می نماید ولی یکی از نگرانی های همیشگی در خصوص این پیام رسان بحث امنیت آن می باشد؛ بخصوص با سابقه ی بسیار بدی که این شرکت با سرویس ایمیل خود بر جا گذاشته است.

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به سرویس های ایمیل در دنیای مجازی

براساس گزارشی که سال گذشته این پیام رسان منتشر کرد، با استفاده از هک 2013 سرویس های یاهو، سبب شد که حدود 3 میلیارد اکانت یاهو مورد تعرض قرار گرفت. لازم است که بدانید در سال 2017 ورایزن این شرکت را با قیمت 4.5 میلیارد دلار خریداری نمود.

اندرویدبرای دانلود کلیک کنید

برای دانلود کلیک کنیدآیفون

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیام رسان سنجاب (Squirrel) یاهو متولد شد !

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *