پوستر تبلیغاتی W2019 سامسونگ منتشر شد

W2019 سامسونگ

کمپانی سامسونگ تصمیم دارد علاوه بر گوشی منعطف از یک گوشی تاشو نیز رونمایی به عمل آورد که در خبرها از آن با نام W2019 یاد شده است. هدف این کمپانی از رونمایی این گوشی هوشمند مشخص نیست ولی بر اساس اعتقاد تحلیلگران سامسونگ تصمیم دارد در تولید این گوشی های هوشمند نیز انقلابی ایجاد نماید. اخیرا در طی یک پوستر تبلیغاتی رنگ های متنوعی از این گوشی هوشمند نیز رونمایی شده است.

W2019 سامسونگ

کمپانی کره ای سامسونگ تصمیم دارد در تاریخ 18 آبان رویدادی برگزار نماید که در آن به رونمایی از گوشی تاشو خود بپردازد. کره ای ها پوستری از این رویداد که قرار است در چین برگزار گردد منتشر کرده اند و در آن می‌توان اطلاعات خوبی از گوشی هوشمند جدید آن ها مشاهده نمود. در نگاه اول به این پوستر می‌توان دو رنگ را برای گوشی هوشمند سامسونگ مشاهده نمود که به رنگ‌ های نقره‌ای و رز گلد خواهند بود. این تصویر همچنین بیانگر این است که درگاه سیم‌ کارت در قسمت بالایی بدنه‌ ی آن تعبیه شده است و دکمه‌ی پاور هم در نیمه‌ ی پایینی آن قرار داده شده است.

W2019 سامسونگ

در صورتی که روشنایی تصویر را بالاتر ببرید، به راحتی می‌توانید قسمت بیرونی صفحه نمایش 4.2 اینچی به همراه کیبورد T9 را مشاهده نمایید. همچنین بر اساس حضور لوگوی China Unicom می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند به صورت انحصاری در اختیار این اپراتور هنگ کنگی قرار گرفته باشد. W2019 از دو صفحه نمایش 4.2 اینچی، پردازنده ی اسنپدراگون 845 کوالکام بهره مند می باشد و دوربین دوگانه ی آن بر روی پنل پشتی بهره‌ مند می باشد. سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید 8.1 بوده و از باتری 3800 میلی آمپر ساعتی بهره‌مند است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پوستر تبلیغاتی W2019 سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *