پشتیبانی مرورگر مایکروسافت اج اندروید از ترجمه صفحات وب

مایکروسافت اج

مایکروسافت اج | همانطور که می دانید کمپانی مایکروسافت نیز همانند گوگل و اپل دارای یک مرورگر اختصاصی برای گوشی های اندرویدی و iOS می باشد که کاربران این مرورگر را با نام مایکروسافت اج می شناسند. به طورکلی این مرورگر توسط مایکروسافت به عنوان جایگزینی برای مرورگر اینترنت اکسپلورر در زمان معرفی ویندوز 10 رونمایی شد و عملکرد آن فوق العاده از اینترنت اکسپلورر بهتر و بالاتر می باشد.

اکنون گویا ردموندی ها قصد دارند با رائه ی یک بروزرسانی جدید قابلیت هایی را به مرورگر خود اضافه نمایند که اگر شما اکنون از نسخه ی آزمایشی این مرورگر استفاده می کنید، حتما از قابلیت های آن مطلع هستید. اساسی ترین قابلیت این مرورگر در بروزرسانی جدید، پشتیبانی کامل از ترجمه صفحات وب می باشد که در این میان باید بگوییم که هنوز این قابلیت در مرحله ی آزمایشی می باشد ولی قطعا در نسخه ی پایدار به هنگام باز کردن یک سایت که زبان آن جزو زبان های تنظیم شده ی روی دستگاه شما نباشد می توانید سایت موردنظر خود را به صورت خودکار به زبان دلخواهتان ترجمه نمایید.

به این موضوع نیز اشاره کنیم که اگر شما نیز از طرفداران Bing Rewards می باشید کمپانی مایکروسافت مسئله ای که  باعث جلوگیری از دریافت جایزه به کاربران می‌ شد را برطرف نموده تا بتوانید بدون هیچ مسئله ای پاداش‌ های آن را دریافت نمایید. همچنین با بروزرسانی جدید، قابلیت تعامل با ویژگی Time Line ویندوز 10 نیز به مرورگر مایکروسافت اج افزوده خواهد شد.

با تمامی این قابلیت ها می‌ توانید همه فعالیت‌ های روی دسکتاپ خود را در گوشی اندرویدیتان هم دنبال نماید. در آخر نیز مایکروسافت وعده داده است که نسخه بعدی این مرورگر از نظر عملکرد در بارگذاری تمامی وبسایت‌ها نیز ارتقاء یافته است.

 

زوم تک همراه همیشگی شماست …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت Edge به زودی برای iOS و اندروید منتشر می شود

نظرات در مورد : پشتیبانی مرورگر مایکروسافت اج اندروید از ترجمه صفحات وب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *