پشتیبانی توییتر از پخش زنده صوتی

پخش زنده صوتی

پخش زنده صوتی توییتر | اساسا توییتر یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا می باشد که بسیاری از افراد تا به امروز در این شبکه ی اجتماعی یک حساب کاربری دارند و اکنون توییتر نیز در تلاش است تا یک سری از قابلیت های جدید را به این شبکه ی اجتماعی اضافه نماید و با استفاده از این طریق کاربران بیشتری را جذب نماید. البته لازم به ذکر است که این شبکه ی اجتماعی برای کاربران ایرانی فیلتر می باشد.

پخش زنده صوتی توییتر

شبکه اجتماعی توییتر چند سالی است که با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ به نوعی از پخش زنده‌ ی ویدیویی برای کاربران پشتیبانی می نماید؛ اما در صورتی که تمایلی به برقراری ارتباط تصویری نداشته باشید، شرایط برای شما به چه صورت خواهد بود؟ گویا که دیگر نیازی به ارجاع دنبال‌ کنندگان خود به سرویسی دیگری برای اشتراک گذاشتن صدای خودتان نیازی نخواهد داشت؛ زیرا ‌در حال حاضر نسخه‌ ی جدید iOS اپلیکیشن‌‌ های پریسکوپ و توییتر از قابلیت پخش زنده‌ی صوتی نیز پشتیبانی می نماید.

با افزوده شدن امکان پخش زنده‌ ی صوتی، دیگر احتیاجی به حضور در برابر دیدگان دنبال‌ کنندگان نخواهید داشت. لازم به ذکر است که درست‌ همانند پخش زنده‌ ی ویدیویی، شبکه ی اجتماعی توییتر در نسخه‌ ی صوتی نیز قابلیت پایش آمار مخاطبان را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. هم اکنون سخنی در مورد پشتیبانی نسخه‌ ی اندروید از دو اپلیکیشن توییتر و پریسکوپ از امکان پخش زنده‌ ی صوتی به میان نیامده است ولی گویا بعد از گذشت یک مدت زمانی، کاربران سیستم عامل اندروید نیز قابلیت پیام صوتی زنده را بر روی گوشی های هوشمند خود در اختیار خواهند داشت.

پخش زنده صوتی

در شرایطی که شبکه ی اجتماعی توییتر، پخش زنده‌ی صوتی را به‌‌ عنوان یک قابلیت و ویژگی در قالب یک حریم خصوصی قلمداد می نماید ولی می‌ تواند درهای توییتر و پریسکوپ را به روی پخش‌ های زنده‌ ای که قبل از این به صورت واقع‌ گرایانه نیستند باز کند. شما می‌ توانید مخاطب اصلی برنامه‌ های رادیویی و یا پادکست‌ ها باشید و یا به افرادی گوش دهید که قبل از این برای بیان دیدگاه های خود به توییت‌ استورم‌ یا به عبارتی توییت‌ های دنباله‌ دار احتیاج داشتند.

بیشتر بخوانید  دانلود توییتر ویندوز

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی توییتر از پخش زنده صوتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *