پشتیبانی از تصاویر سه بعدی توسط فیسبوک

فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک یکی از اولین های شبکه های اجتماعی است که افراد در ابتدا از آن استفاده نمودند و به طورکلی مفهوم شبکه ی اجتماعی و ارتباطات آنلاین را به افراد نمایش داد. این شبکه ی اجتماعی اخیرا محبوبیت خود را در میان افراد کمی از دست داده است ولی این کمپانی کماکان در حال فعالیت بر روی قابلیت های فیسبوک می باشد.

قابلیت جدید فیسبوک

کمپانی فیسبوک اعلام کرد که از همین امروز، ویژگی پشتیبانی از تصاویر سه‌ بعدی در دسترس کاربران می باشد. این نوع تصاویر نیز در فید خبری و هم با هدست‌ های واقعیت مجازی قابل مشاهده می باشند. در تصاویر سه‌ بعدی به نوع صحنه، عمق تصاویر و حرکت اضافه می‌ شود تا تصویر زنده دیده شود. پس از گرفتن یک تصویر در حالت پرتره با یک گوشی هوشمند سازگار، به راحتی می‌ توانید آن را به شکل یک تصویر سه‌ بعدی بر روی پروفایل کاربری فیسبوک به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران بتوانند بر روی تصویر منتشر شده ی شما، اسکرول، جابه‌ جایی و چرخش های مختلفی را انجام دهند. این ویژگی بر اساس گفته‌ ی کمپانی فیسبوک، مثل این است که از پشت یک پنجره به صحنه نگاه کنید.

فیسبوک

این قابلیت از اطلاعات مربوط به عمق که در حالت پرتره همراه با تصاویر ثبت می گردند، استفاده می نماید. گوشی های آیفون 7 پلاس، 8 پلاس، X و XS از این ویژگی پشتیبانی می نمایند. البته لازم به ذکر است که هیچ اشاره‌ ای به پشتیبانی از تصاویر ثبت‌ شده در حالت پرتره با گوشی های سری پیکسل گوگل نشده است. این قابلیت از ویژگی بازسازی‌ های دنیای سه‌ بعدی است که کمپانی Facebook در ماه می سال 2018 میلادی به نمایش گذاشت، ساده‌ تر می باشد. هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص عرضه‌ ی این ویژگی و زمان احتمالی ارائه‌ ی آن، به میان نیامده‌ است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه غیرفعالسازی حساب کاربری اینستاگرام

نظرات در مورد : پشتیبانی از تصاویر سه بعدی توسط فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *