پر فروش ترین پرچمدار 2017 ؛ سامسونگ غوغا به پا کرد

پر فروش ترین پرچمدار 2017

یکی از جذاب ترین سوالات کاربران گوشی های هوشمند در پایان هر سال این است که در سالی که گذشت چه گوشی هوشمندی به عنوان پرفروش ترین و بهترین گوشی هوشمند شناخته شده است؟! این سوال اصولا از طریق نظرسنجی میان کاربران اهمیت می یابد و باید بسیاری نظرات افراد را مورد بررسی قرار داد تا نتایج درستی در این خصوص به دست آید.

بر اساس نظر سنجی که توسط یکی از سایت های خارجی صورت گرفته است گویا گلکسی اس 8 کمپانی سامسونگ به عنوان گوشی پر فروش سال 2017 شناخته شده و این مقایسه در برابر سایر برندها صورت گرفته است. پرچمدار کمپانی سامسونگ با اختلاف بسیار زیادی در صدر جدول گوشی های پرچمداران پر فروش در سال 2017 قرار گرفته است و همچنین با استقبال خوبی از سوی طرفداران رو به رو شد.

دومین پرچمدار پر فروش با اختلافی نزدیک به 11 درصد در ردیف دوم قرار گرفت. در این رتبه بندی پرچمدار کمپانی گوگل یعنی گوگل پیکسل 2 در رتبه ی دوم قرار داشت و پرچمدار کمپانی سونی یعنی اکسپریا ایکس زد وان (Xperia XZ1) با 23 درصد آرا به عنوان سومین گوشی هوشمند پرچمدار دنیا به حساب آمد. در نظر سنجی انجام گرفته 10 مدل از گوشی های هوشمند که همگی به عنوان پرچمداران کمپانی های مختلف می باشند با یکدیگر رقابت کرده اند و تمامی رقبا با اختلاف زادی از این سه مدل قرار گرفته اند.

در این نظر سنجی صورت گرفته گوشی هایی با ابعاد صفحه نمایش بزرگ نظیر سری نوت سامسونگ، سری پلاس اپل و XL گوگل بررسی نشده اند و تنها گوشی های پرچمدار مورد بررسی قرار گرفته اند.

در نظر سنجی صورت گرفته گویا آیفون 8 به عنوان پرچمدار کمپانی اپل در نظر گرفته شده و خبری از آیفون 10 نمی باشد و دلیل این امر این است که گویا آیفون 10 دیرتر معرفی شده، به همین دلیل سبب گردیده است که در زمان نظر سنجی حضور نداشته باشد و قطعا اگر آیفون 10 به عنوان پرچمدار اپل به حساب می آمد، این لیست تغییرات زیادی را به خود نشان می گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه جولای برای سری Galaxy S10

نظرات در مورد : پر فروش ترین پرچمدار 2017 ؛ سامسونگ غوغا به پا کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *