پرچمدار جدید هوآوی P11 در بالای صفحه نمایش خود دارای یک بریدگی خواهد بود

با گسترش روز به روز گوشی های اسمارت دارای نمایشگر بدون حاشیه، کمپانی های سازنده ی با بهره گیری از متد های مختلف در تلاش هستند تا نسبت ابعاد صفحه نمایش به پنل جلوی محصولات خود را افزایش دهند. گوشی آیفون ایکس یا همان آیفون ده که پرچم دار و گل سر سبد گوشی های شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ است یکی از متفاوت ترین محصولات بدون حاشیه بازار محسوب می شود.

شرکت بزرگ اپل حاشیه های موجود در نمایشگر های گوشی هایش را از این مدل پرچم دار حذف کرده و همین موضوع کوپرتینویی ها را ناچار کرده است که در بالا ی صفحه نمایش به منظور قرار دادن سنسور ها و بلندگو های مخاطب در پنل جلوی گوشی یک بریدگی ایجاد کنند و این در. حالی است که بخشی از کاربران گوشی آیفون ایکس از وجود این بریدگی ناراضی باشند برای همین وجود این بریدگی در مدل ها و پرچم دار های نسل های بعد این شرکت باید مورد باز بینی قرار بگیرد.

یکی از این شرکت هایی که به بریدگی موجود در آیفون ایکس علاقه پیدا کرده است، شرکت هوآوی است. توسعه دهندگان انجمن XDA در بررسی های اخیر خود توانسته اند اطلاعاتی در مورد طراحی احتمالی پرچم دار سال آینده این شرکت به دست بیاورند. در صورتی که این شرکت به روش قدیمی خود مبنی بر انتشار و عرضه ی محصولات رده بالا از سری «پی» ادامه دهد، پرچم دار بعدی این کمپانی پی یازده خواهد بود.

ابن انجمن به تصاویری در رابطه با صفحه نمایش این گوشی دست پیدا کرده اند که در یک فایل پیکربندی شده با عنوان نمایشگر با گوشی های منحنی ارجاع داده شده است، همچنین فایل دیگری نیز وجود دارد که به Notch یا همان بریدگی اشاره دارد.د ر رابطه با اندازه و ابعاد صفحه نمایش این گوشی نیز اطلاعاتی فاش شده است که بر طبق این اطلاعات هوآوی پی ۱۱ دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچی است که دارای رزولوشن ۱۰۸۹ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد و همچنین دارای نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده پیکسل 6 پرو گوگل

نظرات در مورد : پرچمدار جدید هوآوی P11 در بالای صفحه نمایش خود دارای یک بریدگی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *