پرچمدار آینده ی آیفون احتمالا دارای بنده ی فلزی خواهد بود

پرچمدار آینده ی آیفون

پرچمدار آینده ی آیفون : بسیاری از کاربران آیفون به بدنه ی فلزی این گوشی های هوشمند عادت کرده اند و حتی برخی آیفون را به دلیل فلزی بودن بدنه ی آن خریداری می نمایند و معتقدند این گوشی هوشمند دارای مقاومت بیشتری است زیرا بدنه ی فلزی مانع از بسیاری از ضربه ها و آسیب ها می گردد. اخیرا این کمپانی با معرفی آیفون 10 تمامی این معادله ها را بر هم زد و یک گوشی با بدنه ی شیشه ای معرفی نمود و حتی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز دارای بدنه ای شیشه ای بودند.

اکنون گزارشی در روزنامه ی Nikkei ژاپن منتشر شد که حاکی از آن است اپل قصد دارد سری بعدی آیفون های خود را که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است با بدنه ای فلزی معرفی نماید و به گفته ی مینگ چی کو، تحلیلگر KGI، این گوشی هوشمند بر خلاف آیفون 10 دارای یک صفحه نمایش از نوع LCD خواهد بود. یکی از اصلی ترین تغییرات ایجاد شده در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نسبت به آیفون های سری قبلی، همین بدنه ی شیشه ای و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم بود.

یکی از موضوعاتی که در این گزارش تاکید شده است، آیفون سری بعدی کمپانی اپل در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد که این موضوع علاوه بر بدنه ی فلزی آن اعلام شده است. یکی دیگر ادعاهای مطرح شده در این گزارش این است که آیفون های OLED سال آینده در دو نسخه ی 6.2 و 5.8 اینچی تولید خواهند شد که البته گزارش منتشر شده از سوی KGI این آیفون 6.5 اینچی پیش بینی شده است.

آیفون 7 که سال گذشته معرفی شد در 5 رنگ طلایی، نقره ای، رز گلد، مشکی مات و جت بلک عرضه شد ولی این تنوع رنگ در آیفون های معرفی شده ی سال جدیدکاهش یافت و گویا تنوع رنگ در مدل های شیشه ای آیفون 10 و آیفون 8 پلاس برای کمپانی اپل بسیار سخت بوده است و به همین دلیل هم این کمپانی تصمیم گرفته که سری بعدی گوشی های خود را با بدنه ی فلزی معرفی نماید اما نکته ی قابل توجه این است که با بدنه ی فلزی دیگر گوشی های آیفون امکان شارژ بی سیم را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید  نحوه بهبود قابلیت 3D Touch

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدار آینده ی آیفون احتمالا دارای بنده ی فلزی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *