پرداخت وام از طریق بیت کوین در یک بانک آلمانی!

وام

کشور آلمان برای برطرف کردن مشکلات مالی یک سیستم جهانی برای پرداخت وام ایجاد کرده است. این شرایط به دلیل وجود بیت کوین با سرعت بالایی انجام می گیرد و راه گشا می باشد. شرکت بزرگ بیت باند که یک شرکت فعال در آلمان است نام یک بانک آلمانی که از ارز های رمزگذاری شده مانند بیت کوین استفاده کرده و وام هایی را به صورت بین المللی در اختیار دیگران که نیاز دارند قرار می دهد.

این شرکت آلمانی با به کارگیری شبکه‌ ی بیت کوین , سعی دارد محدودیت‌ ها و مشکلات سیستم جهانی را بر طرف کرده و پول را به صورت راحت تر تبادل کرده و انتقال پول را آسان تر کند. در طی مصاحبه ای که با مدیر عامل این بانک انجام شد , بسیاری از اهداف و ویژگی های این موسسه مشخص گردید , رودوسلاو آلبرشت در سخنان خود گفت: انتقال پول به صورت سنتی , کاری سخت و پر هزینه است. در این روش صرافی ها هزینه های زیادی را به جیب زده و سود های قابل توجهی را از این طریق به دست می آورند.

وام

علاوه بر این ها مدت زمانی که روش سنتی برای انتقال پول نیاز دارد بسیار زیاد و حدود چند روز است. با ظهور بیت کوین , می توان بدون توجه و در نظر گرفتن موقعیت مکانی و زمانی پرداخت های خود را انجام داد , تنها چیزی که در این میان نیاز می باشد , حضور اینترنت است , با استفاده از بیت‌ باند با کارمزدی پایین و سرعتی بالا و بدون پرداخت هزینه های اضافی می توانید مبالغ را جا به جا کنید.

افرادی که از وام این بانک استفاده می کنند , به محض دریافت وام , می توانند آن را به ارز رایج کشور خود تبدیل کرده و از خسارات و ضرر و زیان هایی که ممکن است به دلیل نوسان ارز های رمزگذاری شده با آن‌ ها رو به رو شوند , جلوگیری کنند. استفاده از بیت کوین به عنوان یک ارز در سطح بین الملل , کاری جدید است که این شرکت آلمانی امیدوار است موفقیت آمیز باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رکود قیمت بیت کوین

نظرات در مورد : پرداخت وام از طریق بیت کوین در یک بانک آلمانی!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *