پتنت تبلت منعطف سامسونگ به طور جداگانه به ثبت رسید

تبلت منعطف سامسونگ

همانطور که از خبرها مطلع هستید، کمپانی سامسونگ از سری جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی به عمل آورد که به عنوان گوشی های منعطف یا تاشو در میان کاربران مطرح می گردند. اکنون گویا این کمپانی ایده های جدیدتری نیز در دسترس خود دارد و تصمیم دارد تا در تبلت نیز ایده ی منعطف بودن صفحه نمایش را عملی نماید. اکنون باید منتظر خبرهای بیشتر در خصوص پتنت ثبت شده از سوی کره ای ها باشیم.

تبلت منعطف سامسونگ

بعد از گذشت مدت ها شایعه پراکنی در نهایت هفته‌ ی قبل نمونه‌هایی از گوشی هوشمند منعطف کمپانی کره ای سامسونگ به نمایش درآمد و حدودا مشخص شد که این گوشی هوشمند با چه برچسب قیمتی و چه موقع به بازار عرضه خواهد شد. اکنون پتنتی از سوی این کمپانی به ثبت رسیده است که نشان می‌ دهد این برند تصمیم دارد تا تبلت منعطف خود را نیز توسعه دهد. با این وجود که هنوز تولید این محصول به طور رسمی از سوی این کمپانی کره‌ ای تایید نشده است ولی این تبلت منعطف به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش بسیار بزرگ بهره مند خواهد بود که به جای یک لولا در آن از دو لولا در آن استفاده خواهد شد و این صفحه نمایش بزرگ را به سه بخش مساوی تقسیم می نماید.

بر همین اساس تبلت تاشو کره ای ها، در شرایط معمولی به همه ی تبلت‌ های دیگر شباهت بسیاری دارد. اکنون در صورتی که کاربر تصمیم داشته باشد که کمی صفحه نمایش خود را کوچک تر نماید، می‌ تواند یکی از این سه صفحه را تا نموده و از دستگاه هوشمند خود استفاده کنند. در این شرایط پنل مذکور غیر فعال شده و دو بخش دیگر به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در شرایطی که یک کاربر تصمیم داشته باشد تا در یک زمان بخصوص، نمایشگری به اندازه ی یک گوشی هوشمند داشته باشد، این امکان وجود دارد که بخش دوم را نیز تا کند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پتنت تبلت منعطف سامسونگ به طور جداگانه به ثبت رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *