پاناسونیک و تجارت موبایل درهند

پاناسونیک و تجارت موبایل درهند

یک کارمند رسمی کمپانی در روز جمعه گفت شعبه شرکت الکترونیکی ژاپنی، پاناسونیک، در هند به دنبال افزایش درآمد خود از طریق بازار موبایل است.
این شرکت که سال گذشته 700 کرور روپیه ( 7 میلیارد ) از طریق بازار موبایل خود درآمد داشته، انتظار دارد که امسال را با درآمد 2000 کرور ( 20 میلیارد ) روپیه به اتمام برساند. منیش شارما، مدیر کمپانی پاناسونیک در هند، در گردهمایی CEAMA گفت:” ما انتظار رشد 25 درصدی تا پاییان امسال و رشد 35 درصدی در سال آینده را داریم.”
او میگوید فروش AC ها به دلیل افزایش قیمت محصول، رو به کاهش است. در برخی شهر ها برق به صورت مداوم وجود ندارد و هزینه آن نیز برای برخی از مصرف کنندگان زیاد است.
این کمپانی بزرگ الکترونیکی، که امسال، درآمد 70 هزار کرور روپیه ( 70 میلیارد ) و 10 هزار کرور روپیه ( 10 میلیارد ) و تا پایان سال اقتصادی بعدی را برای خود هدف گرفته است، همچنین در حال مذاکره با Karbonn برای گسترش کانال توزیعی گوشی های هوشمندش است.

قبلا، پاناسونیک با بازیگر محلی، Jaina Marketing، همکاری میکرد که سازنده Karbonn Mobiles بود. جاینا وظیفه بازاریابی، توزیع و پشتیبانی از مصرف کننده را برای گوشی های اندرویدی پاناسونیک بر عهده دارد.
شارما میگوید:” ما به فکر ساخت یک بخش تولیدی جدید برای گوشی های هوشمند در هند در طول نه ماه آینده هستیم و در حال بررسی زمین های احتاملی میباشیم”
او اضافه کرد:” ممکن است این بخش به دنبال شخص ثالثی برای تولیدات باشد که در آن صورت، متحد همیشگیمان، کربن را مد نظر خواهیم داشت.”

پاناسونیک همچنین اظهار کرد که نمیخواهد گوشی هایی که در هند تولید میکند را صادر کند. این کمپانی در ماه آینده تجارت گوشی خود را در دبی و به دنبال آن در چندکشور دیگر در شرق آسیا راه اندازی میکند. شارما میگوید ” حدود یک سال بعد، ما تجارت خود را در آفریقا نیز راه اندازی خواهیم کرد.”
این کمپانی ژاپنی همچنین اعلام کرد که به دنبال توسعه اکوسیستم بهتری برای گوشی های هوشمند است که ممکن است شامل اپلیکیشن ها نیز بشود.

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی دوربین Lumix GH5 II پاناسونیک

نظرات در مورد : پاناسونیک و تجارت موبایل درهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *