پاسخ تصویری و ویدیویی به استوری ها با آپدیت جدید اینستاگرام

استوری

پاسخ تصویری و ویدیویی به استوری ها با آپدیت جدید اینستاگرام :  دیگر نیازی نیست که برای اینستاگرام مقدمه ی بیان کنیم زیرا همه ی کاربران تقریبا با این اپلیکیشن آشنایی کامل دارند. استوری اینستاگرام را می توانیم مشابه برنامه اسنپ چت بدانیم اما هم اکنون خبرهای جدیدی از این بخش به گوش می رسد .

روزانه حدود 150 میلیون کاربر از بخش استوری اینستاگرام استفاده می کنند. به همین ترتیب با توجه به حجم استفاده از این قسمت طبیعی است که اینستاگرام به فکر بروز رسانی این بخش باشد.

خبرها حاکی از آن است که در آپدیت 10.29 شما بتوانید به صورت تصویری و ویدیویی به استوری های خود جواب بدهید.

تنها لازم است که زمان تماشای ویدیوها بر روی آیکون دوربین عکاسی در پایین کلیک نمایید و سپس پاسخ فالوورهای خود را با عکس یا فیلم بدهید. اما نکته ی قابل توجه این است که اینستاگرام برای بهبود بهتر در این قسمت همه ی ابزارهای عکاسی خود را مثل فیلتر ها و استیکرها را نیز قرار داده است ، همچنین درصورت اسکرین‌شات گرفتن از پاسخ دوستانتان، آنها متوجه این کار می‌شوند.

زمان ریپلای استوری ها یک عکس شناور برای شما دیده می شود که شما بدانید به کدام استوری پاسخ می دهید . ( سایز این عکس را می توانید تغییر بدهید).

اگر می خواهید این قابلیت را داشته باشید باید اینستاگرام خودتان را بروز رسانی کنید ( نسخه 10.29)،  دسترسی به این قابلیت نیز مانند دیگر بروزرسانی ها ممکن است چند روزی زمان ببرد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت در راه فوق العاده اینستاگرام / داشتن چند حساب کاربری بر روی یک گوشی

نظرات در مورد : پاسخ تصویری و ویدیویی به استوری ها با آپدیت جدید اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *