پادکست جدید گوگل با نام Shortwave در حال توسعه می باشد

Shortwave

پادکست Shortwave | کمپانی گوگل علاوه بر فعالیت بر روی گوشی های هوشمند خود گویا اپلیکیشن هایش را نیز فراموش نکرده و در عین حال تصمیم دارد اپلیکیشن های خود را نیز توسعه دهد. یکی از پادکست های معروف پادکست Shazam بود که بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی برای مدتی طولانی از این پادکست استفاده می کردند تا بتوانند موزیک های مورد علاقه ی خود را پیدا کرده و پخش نمایند.

پادکست Shortwave

اکنون گویا کمپانی گوگل، بی‌ سروصدا در حال توسعه و آزمایش یک نمونه‌ ی اولیه و تازه از پادکست جدیدی به نام Shortwave می باشد. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌ کند تا اینکه بتوانند فایل‌ های صوتی خود را جستجو و پخش نمایند و همچنین اگر خواستند لینک‌ های مربوطه به این فایل‌ های صوتی را با سایر دوستان خود به‌ اشتراک بگذارند. در یک فایل تجاری انتشار یافته در خصوص این اپلیکیشن، فرمت و همچنین نوع فایل صوتی را که می‌ توانید با استفاده از این اپلیکیشن به آن دسترسی یافت، تعیین نشده است اما یکی از نمایندگان کمپانی گوگل اعلام نموده است که تمرکز این اپلیکیشن، بر محتوای کلمات گفتاری بوده است.

Shortwave

بر این اساس که کمپانی گوگل در اپلیکیشن‌ های پادکست قبلی خود، قابلیت هایی نظیر انتخاب هوشمند، ترجمه و … را بر اساس هوش مصنوعی معرفی نموده بود اما تاکنون، اطلاعات اندکی در خصوص پادکست جدید این کمپانی منتشر شده است. سخنگوی این کمپانی تاکید نمود که پادکست جدید آن در انکوباتور Area 120 شرکت در حال توسعه می باشد و به‌ هیچکدام از محصولات موجود ارتباطی ندارد.

کمپانی گوگل در خرداد ماه سال جاری و تقریبا یک ماه پیش از تاریخ فایل انتشار یافته، اپلیکیشن پادکست اندرویدی کنونی خود را انتشار داده است که از قابلیت هایی مانند همگام سازی عمیق و همچنین همگام‌ سازی با دستیار صوتی گوگل اسیستنت برخوردار می باشد. هنوز معلوم نیست که پادکست جدید Shortwave، چه تفاوت‌ هایی نسبت به اپلیکیشن فعلی دارد ولی هرچند محتمل است که هر کدام از این اپلیکیشن‌ ها به‌ طور جداگانه توسعه یافته اند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  با ویژگی جدید My Storytime گوگل اسیستنت برای فرزندان خود داستان ضبط کنید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پادکست جدید گوگل با نام Shortwave در حال توسعه می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *