ویژگی های فنی گوشی هواوی پی 9 مکس مشخص شد

ویژگی های فنی گوشی هواوس پی 9 مکس مشخص شد

هواوی سال بسیار شلوغی داشته است و محصولات جدید آن روزانه روانه ی بازار میشوند. به طوری که در یک سال چندین پرچمدار جدید را معرفی نمود. هواوی امسال گوشی های میت اس و نکسوس 6 پی که محصول مشترکش با گوگل بود را رونمای نمود و پس از آن مشخص شد که گوشی میت 8 در 5 ابان معرفی خواهد شد. در حال حاضر بنچمارک هایی از گوشی پی 9 مکس فاش شده  که به نظر میرسد یک گوشی دیگر هم در راه است.

در ابتدا باید راجب صفحه نمایش آن بگوییم. همانطور که به ان لقب مکس اضافه شده است، صفحه نمایشش هم 6.2 اینچی میباشد. این محصول جدید که با کد P9 50S شناخته میشود صفحه نمایشی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل به همراه دارد و تراکم پیکسلی آن 486 در اینچ است.

هواوی پی 9 مکسهمانطور که در تصویر بالا مشاهد میکنید با یک گوشی بالارده جدید مواجه هستیم. این گوشی پردازنده ی جدید کایرین 950 به همراه خواهد داشت و پردازنده ی گرافیکی آن نیز مالی T880 در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات آن میتوان به وجود 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت اشاره نمود.

در حال حاضر راجب دوربین های عقب و جلو این گوشی اطلاعاتی در دسترس نمیباشد اما مشخص شده که با اندروید پیش فرض 6 مارشمالو ارائه خواهد شد. این دستگاه توانسته است در بنچمارک An tu tu امتیاز 73750 را به دست بیاورد در زمینه گرافیک هم امتیاز 16822 را کسب کند.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین گوشی هوآوی P7

نظرات در مورد : ویژگی های فنی گوشی هواوی پی 9 مکس مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *