ویژگی های سخت افزاری، قیمت و طراحی هوآوی Mate 20 lite

هوآوی Mate 20 lite

هوآوی Mate 20 lite | اگر تا به امروز خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که کمپانی هوآوی تصمیم دارد از گوشی های سری Mate 20 خود رونمایی به عمل آورد. تاکنون شایعات بسیاری درخصوص این سری از گوشی های هوشمند کمپانی هوآوی منتشر شده است و نقدهای بسیاری نیز نسبت به این سری صورت پذیرفته است. اکنون یک سری اطلاعات از قبیل ویژگی های سخت افزاری، قیمت و طراحی هوآوی Mate 20 lite افشا شده است که در ادامه به بررسی اطلاعات افشایی خواهیم پرداخت.

هوآوی Mate 20 lite

هوآوی Mate 20 lite

بر اساس حدس های زده شده، کمپانی هواوی تاریخ 24 مهر را برای رویداد معرفی این گوشی های هوشمند خود در شهر لندن در نظر گرفته دارد. با تمامی این اوصاف، یک فروشگاه لهستانی اخیرا هوآوی Mate 20 lite را برای فروش در فروشگاه خود لیست کرده است که اطلاعات جذابی درخصوص سخت‌ افزار، نوع طراحی و قیمت این دستگاه را برای کاربران افشا می نماید. همانگونه که مطلع هستید، هوآوی میت 20 لایت تنها گوشی میان‌ رده از سری میت 20 خواهد بود که دارای دو پرچمدار به نام های Mate 20 و Mate 20 Pro نیز خواهد بود.

هوآوی Mate 20 lite

نکته‌ ی جالب اینجاست که این فروشگاه لهستانی علاوه بر اینکه قیمت این گوشی هوشمند را افشا کرده است، بلکه مشخصات و ویژگی های سخت‌ افزاری را نیز به همراه تصاویر محصول منتشر کرده است که طراحی Mate 20 lite را مشخص می نماید. این گوشی میان رده در این فروشگاه 436 دلار قیمت‌ گذاری شده و ترازوی سلامتی AH100 Smart Scale نیز که دارای برچسب قیمتی 41 دلاری می باشد، به طور کاملا رایگان برای خریداران این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. بر اساس تصاویر و اطلاعات فروشگاه، Mate 20 lite در رنگ های آبی، مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ گویا کمپانی Huawei برای بدنه‌ ی این گوشی میان رده نیز از ترکیب شیشه و فلز استفاده نموده است.

هوآوی Mate 20 lite

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی هواوی میت 20

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی های سخت افزاری، قیمت و طراحی هوآوی Mate 20 lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *