ویژگی های جدید کنترل سنتر در iOS 11

ios11

ویژگی های جدید کنترل سنتر در iOS 11 : خوشبختانه در نسخه 11 سیستم عامل آی او اس کاربران می تواند بخش Control Center را شخصی سازی کنند. 4 ردیف اول کنترل سنتر قابل تغییر نمی باشد اما می توانید ردیف های بعدی را به دلخواه تغییر دهید.

در ادامه با قابلیت های جدید این بخش آشنا می شویم :

  •  Low Power Mode : این دکمه سبب می شود تا در مصرف باتری صرفه جویی شود . اگر می خواهید این دکمه را فعال کنید کافیست علامت باتری روی آن را لمس نمایید.
  • Magnifier : این دکمه سبب می شود که گوشی شما به صورت ذره بین باشد . البته در نسخه 10 نیز شاهداین ویژگی بودیم اما برای فعال کردن آن نیاز به اجرای یک ترفند بود خوشبختانه در نسخه جدید این ویژگی به راحتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
  • Apple TV Remote :  با این دکمه می توانید گوشی آیفون خود را به کنترل Apple TV تبدیل نمایید. اگر می خواهید از این دکمه استفاده کنید باید دکمه Apple TV Remote را که به Control Center افزوده شده ، به صورت 3D Touch  لمس نمایید.
  • Screen Recording : یکی از بهترین و جذاب ترین امکاناتی که در نسخه11 محیا شده ، فیلم برداری از صفحه گوشی است که شما می توانید در این قسمت بسیار راحت با فعال و غیر فعال سازی دکمه فیلم برداری را انجام بدهید.
  • Voice Memos : اگر یادداشت صوتی دارید می توانید از این گزینه استفاده نمایید. اگر دکمه 3D Touch  را لمس کنید اخرین یادداشت های صوتی که ضبط شده برای شما نمایش داده می شود.
  • Notes : این دکمه به شما کمک می کند که بسیار سریع یادداشتی را بنویسید ، با  3D Touch کردن دکمه شما دکمه های ایجاد چک لیست و اسکن تصویر در دسترستان قرار می گیرد.
  •  Alarm : این دکمه برای دسترسی راحت تر به آپ آلارم و همچنین تایمر یا کرنومتر می باشد.

ISO11

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چه دستگاههای با iOS 11 سازگارند؟

نظرات در مورد : ویژگی های جدید کنترل سنتر در iOS 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *