ویژگی‌های اندروید 8.1 اوریو

اندروید 8.1 اوریو

اخیرا شاهد پیش نمایش نسخه جدید اندروید 8.1 اوریو در دنیای تکنولوژی بودیم , این نسخه , پیش‌نمایش اندروید 8.1 بوده و نسخه نهایی در ماه دسامبر در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. قطعا این نسخه دارای ایراداتی است که در نسخه نهایی بر طرف خواهد شد.

نوار جستجو

برای دسترسی راحت و آسان کاربران به بخش جست و جو , در بالای قسمت تنظیمات نوار جست و جو قرار گرفته است. تار شدن خود به خود دکمه های ناوبری که در بخش پایینی نمایشگر گوشی های هوشمند قرار دارند. این دکمه در اندروید 8.1 ، هنگامی که در منوی تنظیمات اسکرول می کنید , تار می شوند. این امر باعث افزایش تمرکز  و انجام راحت تر کار می گردد.

تم سیاه و سفید

گوگل پیکسل 2 به دلیل داشتن تم سیاه و سفید خودکار بسیار مورد توجه قرار گرفت , اندروید 8.1 اوریو نیز از این ویژگی برخوردار است. این ویژگی به گونه ای است که اگر شما از یک پس زمینه رنگ روشن استفاده کنید , App  Drawer به طور اتوماتیک روشن تر و متمایل به سفید به نظر خواهد رسید.

تغییرات صدا

برای همه پیش آمده است که به هنگام استراحت توسط صدای پیام ها و هشدار ها اذیت شده باشند. اندروید 8.1 با کاهش صدای این هشدار ها به یک بار در ثانیه این مشکل را بر طرف کرده است. از سایر امکانات می توان به حذف آپشن sRGB از تنظیمات , آیکون جدید اندوری برای اعلانات سیستمی , تغییرات فونت , طراحی جدید منوی پاور و سطح باتری دستگاه های متصل به بلوتوث اشاره کرد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه یک سرور Discord را از دسکتاپ و برنامه موبایل ترک کنیم

نظرات در مورد : ویژگی‌های اندروید 8.1 اوریو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *