ویندوز 8.1 برای کاربران ویندوز 8 رایگان خواهد بود

windows 8.1
windows 8.1
windows 8.1

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 8.1 برای کاربران سیستم عامل ویندوز 8 رایگان خواهد بود ، اما سایر کاربران برای استفاده از این سیستم عامل باید مبلغ 199 دلار یعنی چیزی حدود 620 هزار تومان البته ایرانی های عزیز نگران نباشید طبق معمول نسخه های کرک شده این سیستم عامل هم پس از گذشت چند روز در بازار قابل تهیه خواهد بود.

windows 8.1
windows 8.1

البته به گزارش رویترز مایروسافت ماه های پیش این مژده را به کاربرانش داده بود که کاربران ویندوز هشت میتوانند بصورت رایگان از این نسخه استفاده بکنند ولی کاربران دیگر باید این نسخه رو خریداری کنند. کاربرانی که هم اکنون از نسخه های ویستا،‌XP و یا هفت استفاده می کنند نیز می توانند با پرداخت 119 دلار از ویندوز 8.1 استفاده کنند ولی در صورتی که بخواهند از نسخه ویندوز 8.1 pro استفاده کنند باید همان مبلغ 199 دلا رو پرداخت کنند. شما با پرداخت این مبلغ بصورت آنلاین می تونید این نسخه رو از سایت مایکروسافت خریداری و دانلود کنید.

قبل از این مایکروسافت برای نسخه های قبلی خود تنها یک پک آپدیت ارائه می کرد ، اما این بار یک نسخه کامل از سیستم عامل ویندوز 8.1 را برای کاربرانش ارائه کرده است سخنگوی مایکروسافت دلیل این اقدام را انتقادات کاربران اعلام کرد و گفت ارائه این گئنه ویندوز 8.1 برای کاربرانی که کامپیوتر جدیدی را خریداری کرده اند و میخواهند نسخه جدید ویندوز را نصب کنند مفید خواهد بود، هم اکنون در قیمت های ارائه شده قیمت ویندوز 8 و 8.1 یکی است .

windows 8.1
windows 8.1

همچنین مایکروسافت روش هایی را برای کاربرانی که می خواهند ویندوز 8 به 8.1 ارتقا دهند ارائه داده است. این افراد اگر اپلیکیشن پیش‌نمایش این نرم‌افزار را نصب کرده‌ باشند باید دوباره آن را نصب کنند اما افرادی که نسخه پیش‌نمایش را نصب نکرده‌اند نیازی به انجام این‌کار نیست.

کاربران ویندوز هفت هم باید اپلیکیشن‌های دسکتاپ خود را دوباره بعد از نصب سیستم عامل ویندوز 8.1 نصب کنند. این کاربران می‌توانند تمامی اطلاعات خود را به جز اپلیکیشن‌ها از ویندوز قبلی به ویندوز جدید انتقال دهند. همچنین به کاربران ویستا و ویندوز XP توصیه شده که از نسخه DVD این سیستم عامل به جای دانلود کردن آن از وب‌سایت استفاده کنند،‌البته پیش از آن باید از تمامی اطلاعات خود یک نسخه بکاپ تهیه کنند  چرا که اطلاعات در حین نصب برنامه جدید پاک خواهند شد.

بیشتر بخوانید  تصاویری از ویندوز 8

راستی اگر دوست دارید ویندوز 8 تون رو به 8.1 ارتقا بدید حتما مقاله آموزش آپدیت کردن ویندوز ۸ به ویندوز ۸٫۱ رو بخونید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویندوز 8.1 برای کاربران ویندوز 8 رایگان خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *